im a Hutcherson
רומנטיקן משהו ^^

Your'e My Heaven פרק 15

im a Hutcherson 01/02/2013 708 צפיות אין תגובות
רומנטיקן משהו ^^

הלב שלי פעם בחוזקה. בלעתי רוק ונשמתי עמוק- שאני עושה את זה אני נראית מכוערת.
"אאא.." קטן נפלט לי. לא ידעתי איך להגיב לג'וש.
"אני אחשיב את זה לגם אני אוהבת אותך" הוא חייך חיוך מקסים והסיט את השיער מהפנים שלי.
"מצטערת" חייכתי וטמנתי את פניי בחזהו.
"על מה?"
"שקשה לי קצת..אממ.. לדבר איתך"
"עד החתונה זה יעבור" הוא צחק לעצמו. "אוחחחח!!" הוא חיבק אותי חיבוק חזק, לא הצלחתי לנשום, יצאו לי קנאקים פה ושם. נתתי לו כמה אגרופים על הגב שישחרר.
הוא קם מהמיטה, הלך מצד לצד בחדרי, הסתכלתי על הלסת המרובעת שלו, "הלסת הקדושה"- כך אני וחברות שלי היינו קוראת לאותה הלסת של ג'וש. אמא שלי נהגה לקרוא לו "ראש קופסא"- בשל אותה הלסת. אבל אני אהבתי את זה.
"מה יש?" שאלתי אותו.
"הממ.. מחשבות מחשבות" הוא גיחך.
"כמה בן אדם יכול לחשוב?"
"המון"
"יופי. זה תעשה את זה בחוץ, כי ההורים שלי יתחילו לחשוד"
הוא הסתובב אלי בבת-אחת. "אז ככה את איתי, הא?" הוא הרים גבה בפרצוף מצחיק.
הוא הרים אותי וסובב אותי במקום, שחרר אותי, חייך חיוך מתוק. הוא נישק אותי על המצח והופיעו לו מין קווים כאלה במצח. קווים כאלה תמיד מצחיקים אותי.
"אני אזוז" הוא הסתכל על הדלת.
"אוקיי" בלעתי רוק שוב.
"אני זז, אבל אני לא אומר שאני אוהב את זה"
"לא אמרתי שאתה אוהב את זה"
"רק בודק.." הוא הסתכל למטה, הביט בי, "את כל-כך יפה." הוא המשיך להסתכל עליי.
"הפוסטר שלך אמר לי את זה טריליון פעמים" חייכתי.
"רק שתדעי שהפוסטרים שלי מאוד רומנטיים."
"אני יודעת, אני יודעת."
"אבל אני יותר !!" הוא חיבק אותי חזק-חזק וששחרר פתאום הוא הוציא לי זר פרחים מהאוזן.
"אבל.. מה?"
"אני הקוסם הכי טוב בעיר"
החזקתי בזר הפרחים וצפיתי בו הולך לו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך