im a Hutcherson
ג'וש אני אוהבת אותך ><

Your'e My Heaven פרק 3

im a Hutcherson 03/12/2012 698 צפיות 2 תגובות
ג'וש אני אוהבת אותך ><

אני והדר כבר בפארק. פתאום רץ אלי כלב מתוק כזה חמוד. דומה קצת לדריבר, הכלב של ג'וש. טוב. מאוד דומה לכלב של ג'וש. אני לא מוצאת הבדל. "הדר.. תראי את הכלב הזה.. הוא לא דומה לכלב של ג'וש,דריבר ?" "יואו נכון! דומה לו מאוד. כמעט אותו הדבר.." עונה לי הדר. מוזר,אני חושבת לעצמי. אנחנו ממשיכות ללכת והכלב הקטן אחרינו. אנחנו מנסות להבריח אותו אבל זה לא הולך לנו. "דריבררררררררר !!" אנחנו שומעות צעקה וגוף של גבר מתקרב אלינו. לא, זה לא ייתכן . אני חושבת לעצמי. ומאז, אני לא זוכרת כלום. התעלפתי. לרגע אני מרגישה שאני נושמת,יש לי אוויר. "היא התעוררה !!" אני שומעת קול של בן. קול מוכר. אני רואה את הדר. "הדר.. מה קורה פה ??" "תקשיבי ניצ' את התעלפת !! ואז הבחור הנחמד הזה רץ אלי ועזר לי לנסות להעיר אותך. שפכנו עליך מים ושום דבר לא עזר. אז הוא הנשים אותך כי כבר נלחצנו, ואני חושבת שהוא דיי נהנה מזה..יש לי הרגשה שהוא מחבב אותך, וטוב נו,הוא דיי חתיך הייתי אומרת.. " הראייה שלי חזרה אלי. אני צועקת על הדר : "מטומטמת!! " הדר: "מה, מה קרה ? מה עשיתי ?הצלתי אותך !!"
"חתיכת מפגרת !! הבחור הזה, זה ,זה , ג'ו, ג'וו… " קשה לי לדבר ואני מרגישה שאני נחנקת.
הדר : "מה, אני לא מבינה מילה ממה שאת אומרת, ג'ו ? מיזה ג'ו ?!"
אני : "לא ג'ו !! ג'וש, זה ג'וש, ג'וש האצ'רסון. "


תגובות (2)

תמשיכיייי

04/12/2012 13:16

אני אוהבת אותך אבל אני אוהבת אותו יותר חחחחח><
חחחחחח
אני ממש אהבתי ואת סופר מצחיקה אז אני עפתי לקרוא עד פרק 14 בייי

02/01/2013 09:08
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך