im a Hutcherson
אשמח לתגובות

Your'e My Heaven פרק 5

im a Hutcherson 05/12/2012 692 צפיות 2 תגובות
אשמח לתגובות

ומנשק אותי. כן כן, מנשק אותי בפה . כמעט התעלפתי שוב.
"מאמין באהבה ממבט ראשון ? "אני שואלת אותו.
"טוב תקשיבי , אני צריך לזוז. אהה והינה המספר פלאפון שלי." ג'וש כותב על פתק קטן במהירות מספר" לא מבטיח לענות,אני דיי עסוק, אבל את מוזמנת לנסות"נותן לי את הפתק והולך משם עם דריבר. הבנתי שהוא כרגע לא רוצה לענות לי על השאלה.
"ביי" זאת המילה היחידה שאני מצליחה להוציא מפי. אני פשוט בשוק. אני בוהה בו הולך משם בפה פעור. הוא מסתובב אלי וצוחק, "תסגרי את הפה, שלא יכנסו לך זבובים" וממשיך ללכת. אני כמו איזה דפוקה עומדת באמצע הפארק, 10 דקות, עם פה פעור לרווחה. אחרי שאני כבר לא רואה את ג'וש אני מתחילה לצעוד הביתה. מחזיקה את הפתק בידי וקוראת את המספר לאט לאט. זה באמת הוא .זה היה ג'וש. התנשקתי עם פאקינג ג'וש האצ'רסון.
אני נכנסת הביתה. "נו, איך היה בפארק ?" אמא שלי שואלת.
"נחמד, נחמד מאוד. " אני עונה לה , לוקחת את המזוודה ועולה לחדר החדש שלי. בלי יותר מידי שאלות ודיבורים.
אני נשכבת על המיטה ומתקשרת להדר. מספרת לה הכול. על כל מה שדיברנו. הדר מתפעלת ואפשר להגיד שהיא לא ממש מאמינה לי, אבל לא תגיד שאני שקרנית. בסופו של דבר היא תאמין לי, אני חושבת לעצמי.
אני מסדרת את הבגדים והדברים שלי בחדר, ואת המספר של ג'וש אני שמה במגירה ריקה, ריקה לגמרי, ונועלת אותה.


תגובות (2)

חחחחחחחחח איזה אובססיבית אבל אי אפשר להאשים אותה פרקים ארוכים יותר בבקשה

02/01/2013 09:13

חחחחח אובססיבית כמוני (; בכיף

02/01/2013 10:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך