im a Hutcherson
josh will you marry me?

Your'e My Heaven פרק 6

im a Hutcherson 06/12/2012 755 צפיות אין תגובות
josh will you marry me?

אני מתעוררת בערך ב6 בבוקר, בעצמי, אח שלי אפילו לא הספיק בעצמו לקום, אז הפעם לא שמעתי את קריאת המכוערת שלו.
כנראה בגלל מה שקרה אתמול, וגם כי טוב נו, אני מתרגשת מכל הקטע שאנחנו באמת גרים בארצות הברית עכשיו.
אני יורדת במדרגות למטה, ורואה את אמא שלי מכינה איזה משהו במטבח.
"ניצי שלי! בוקר טוב, למה קמת ?"
"את האמת אני לא יודעת, כנראה בגלל שאני מתרגשת"
"כמובן,גם אני. את זוכרת שהיום את הולכת לבית הספר וללמוד, נכון?"
"כן אמא, בטח שאני זוכרת" הורים יכולים לבאס כולכך לפעמים.
אני מצחצחת שיניים ומתארגנת. אוכלת , לוקחת את התיק שלי ויוצאת מהבית. יש לי מפה כזאת של העיירה, אני לא יודעת איפה הבית ספר.
אני עוברת ליד בית ענקי, הרבה יותר גדול משלי. אני תוהה מי יכול לגור בבית ענקי שכזה, מי שגר בו בטח חייב שתהייה לו מנקה. לפתע אני רואה שלט בגינה ועליו רשום :'האצ'רסון' .
בטח, חתיכי גר פה. המחשבה הראשונה שעברה לי בראש היא לרוץ לדפוק על הדלת. אבל כמובן שלא עשיתי את זה והמשכתי לבית ספר.שהגעתי לבית ספר ראיתי המון תלמידים. כולם נראים טוב. גם בנות גם בנים. רואים ישר מי מקובל, מי "רגיל" ואת החננות המסכנים שכולם צוחקים עליהם.תיכון ממוצע.
אני נכנסת למסדרון , וילדה בלונדינית ניגשת אלי.
"היי , אני רואה שאת חדשה פה, את יודעת באיזה כיתה את לומדת ?" "כן, אני , אני י' 2" גמגמתי קצת.
"באמת ?! גם באני לומדת בכיתה הזאת. בואי,אני אראה לך את הדרך" הילדה נראית לי מאוד חמודה. קצת היפרית אבל שיהיה.
התקדמנו לכיתה וראיתי את הנערים שם. זורקים ניירות,מחקים, כל מיני דברים כאלה. מופרעים!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך