im a Hutcherson
תגיבו בבקשה.
ג'וש חתיך.
ביי

Your'e My Heaven פרק 7

im a Hutcherson 09/12/2012 712 צפיות 2 תגובות
תגיבו בבקשה.
ג'וש חתיך.
ביי

אני נכנסת לכיתה בשקט. הבלונדינית לפניי. היא מסתובבת אלי "שבי לידי, עוד מעט המורה להיסטוריה מגיע, הוא יבקש ממך להציג את עצמך אז אל תתביישי, כולם כאן זורמים"
מה אני יגיד לה, מרגיע משהו. "אוקיי " אני אומרת לה כשאני מחייכת את החיוך המכוער שלי. אני והיא מדברות והיא שואלת אותי שאלות כמו מאיפה אני במקור, למה עברנו וכל מיני כאלה..
בדיוק עכשיו נזכרתי שלא ראיתי את הדר היום. מוזר קצת לא לראות אותה, כל יום אני איתה.
המורה להיסטוריה מגיע. כל הכיתה שקטה פתאום. המורה מחייך אלי ושואל :"כן.. ומי את בדיוק?"
מה זאת אומרת מי אני בדיוק ?! דפוק. "אני ניצן, הגעתי לכאן אתמול, מישראל"
"אהה מישראל.. נחמד. ספרי לכיתה מה שסיפרת לי כרגע ותציגי את עצמך".
רציתי להכניס לו בוקס. הוא מעצבן אותי.אני מציגה את עצמי לכיתה, רואה את כל הפרצופים. כולם מחייכים, יש כמה שפולטים צחוק מידי פעם. בנים בעיקר. ישר ראיתי את "מלכת הכיתה" ילדה עם שיער חום כהה וחיוך מרושע כזה. לידה יושבות שתי בנות , כנראה שפוטות שלה. שלושתן מסתכלות עליי ומחייכות את החיוך הצבוע שלהן. אני מנסה לא להסתכל עליהן.
ככה כל שיעור אני מציגה את עצמי מחדש. מתחיל לעייף ולעצבן.
היום נגמר ואני חוזרת הביתה מבית ספר. אני עוברת ליד הבית הענקי של ג'וש ועוצרת. מחשבה אחת אומרת לי להמשיך ללכת והמחשבה השנייה אומרת לי לצעוד לדלת של הבית ולדפוק עליה. אני הולכת על המחשבה השנייה. אני רוצה להיות צמודה לג'וש שוב. אני מתקדמת לעבר הדלת והיא כבר נפתחת לפני שאני מספיקה בכלל לדפוק עלייה.אני לא רואה את ג'וש. זה קונור, אח שלו. הוא מחייך אלי . "בשביל מי באת ?" "אני חושבת שבאתי בשביל אממ..ג'וש. כן.ג'וש" אני עונה בהיסוס. "אוקיי, אז בואי,תיכנסי " קונור מחייך אלי חיוך מלאכי. הוא כזה פשושי. "ג'וש למעלה, החדר שלו מצד ימין " קונור אומר לי. "טוב ,תודה" אני עולה במדרגות ורואה מולי את הדלת. אני דופקת עליה והיא נפתחת. אני רואה את ג'וש. דיי הוא כזה הורס, רציני שהוא פשוט חתיך. "היפיפיה הנרדמת !! בואי, תיכנסי מתוקה".


תגובות (2)

הנה הגבתי !
אני קוראת חדשה !
מה שלומך ?
אז תקשיבי .. שאת כותבת סיפור , אני ממליצה * לא * להוסיף סמיילים . זה מוריד מהערכתו של הסיפור עצמו , לא כדאי .. אוקיי ?
ובלי קשר , זה סיפור מקסים !
אולי זה כן קשור ? טוב , לא משנה .
אה , ועוד דבר ששמתי לב אליו , הוא שאת שמה גרשיים ( "— " ) , בשביל לסיים את המשפט , אז הניקוד את עושה אחרי ( " בלהבלהבלהבלה " .. ) במקום , הצורה שבה זה צריך להיות . קודם לסיים את המשפט , עם הניקוד והכל , ואז לסגור אותו בגרשיים .
( " בלהבלהבלה .. ") אוקיי ? הבנת ?
אני שמחה עם עזרתי לך , תמשיכי !!
– רעעעאר , אני ממש מסכימה איתך .. ג'וש הוא חתיך אמיתי .

10/12/2012 06:01

חחחחחחחח אוקיי
אני לא יודעת למה את ממש מצחיקה אותי.
ותודה רבה ^^ ובקשר לסמיילים אני אנסה להיגמל מזה, אני פשוט רגילה להוסיף.

10/12/2012 11:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך