im a Hutcherson
ג'וש עשה כרגע אפצ'י.
לבריאות !! חחחח נו
האובססיה שלי בשיאה

Your'e My Heaven פרק 8

im a Hutcherson 10/12/2012 722 צפיות תגובה אחת
ג'וש עשה כרגע אפצ'י.
לבריאות !! חחחח נו
האובססיה שלי בשיאה

אני נכנסת לאט, וסוגרת אחרי את הדלת. "בואי נו, אל תתבישי יפיפיה.אני לא נושך." אני מתקדמת לעבר ג'וש ומתיישבת לו על המיטה. "נו, מה קורה ? למה באת ?" ג'וש שואל אותי. אני עדיין לא מבינה שאני באמת יושבת לו על המיטה. בבית שלו. שדיברתי עם קונור. אני עדיין בשוק. "את האמת אני לא יודעת למה באתי."
"בוא נגיד שהבית שלי פשוט משך אותך להיכנס אליו." ג'וש צוחק קצת. הצחוק שלו כזה יפה. אני יכולה לשמוע את הצחוק שלו כול היום. הוא מדהים. "איך ידעת שזה הבית שלי בכלל ? " הוא שואל אותי. "ג'וש, לא כולכך קשה לפספס אותו. הוא דיי עצום. "
הוא מחייך אלי ושוב מסתכל עליי במבט הבוחן שלו,כמו אתמול בפארק. הוא מרים לי את הסנטר ומנשק אותי.הוא מלטף לי את הראש ושואל אותי :"תגידי, בת כמה את בכלל ? "
"אני בת 16."
"פאק". ג'וש אומר ומתחיל קצת להחוויר.
"מה קרה ?" אני שואלת, קצת בדאגה בקשר לצבע עורו שמתחלף.
"בוא נגיד שאת דיי קטנה ממני.. אני בן 20.. את נחשבת קטינה.."
אני מסתכלת עליו ונושכת את השפתיים ועושה כזה מבט של אופס.
"לא נורא, רק אסור לך לספר. לאף אחד. אם זה יוצא משנינו אני מת. גמור."קצת דאגתי בקשר למה שהוא אומר. סיפרתי אתמול להדר על זה. היא לא מאמינה לי אז אין לה מה לשכנע אותה שזה היה אמיתי. מצבנו טוב. אני נושמת לרווחה.
אני קמה מהמיטה. "אני חושבת שאני צריכה ללכת, חזרתי עכשיו מבית ספר וההורים שלי יתחילו לדאוג."
"אוי נו באמת, תשארי קצת. אני צריך קצת יופי בעולם שלי. חוץ מי זה שיש לי יום חופשי היום. למה לא לנצל אותו? " ג'וש עושה פרצוף של פאפי פייס. הוא כזה מתוק.אני אוהבת אותו.
"אוקיי, שאני חושבת על זה יש לי כמה תירוצים טובים"
"יופי. תקשיבי עוד שבועיים אני כאן בסופש. רוצה לצאת איתי ביום שבת לארוחת ערב?"
אני בולעת רוק. לא,זה לא נכון.ג'וש הזמין אותי לצאת איתו .
"ברווווווווווווור!!" אני צורחת.אני כלכך מטומטמת!! "אממ זאת אומרת כן, אני פנויה כל סופשבוע. "
ג'וש צוחק שוב. הוא מבין שהתלהבתי מזה שהוא הזמין אותי לצאת איתו. "תחשבי שאני בן אדם רגיל, לא מפורסם. בסדר ? "
"זה יהיה לי קצת קשה. אבל אוקיי"


תגובות (1)

תמשיכיי

10/12/2012 14:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך