החיים בפנימייה פרק 3

11/03/2011 843 צפיות 3 תגובות

אחרי שבועיים שלא התייחסתי אל רונן והוא לא התייחס אלי:
"רונן ושירן… אתם תרקדו ביחד!" הכריזה המורה למחול וריקוד "מה?" פנינו הופתעו 'דווקא אני איתו?' חשבתי "אתם תהיו פה" אמרה המורה והראתה לנו את המקום בו אנחנו נרקוד "אוף.." מלמלה נוי "ואת נוי ואתה עומר תהיו ביחד ותהיו פה" אמרה לנוי ולעומר ( הוא בהכיתה איתי) והראתה לעוד.. והתחלנו לרקוד (הריקוד מזעזע אבל השיר יפה) ולפתע עלה לי רעיון בראש והצעתי למורה "המורה,אפשר קצת לשנות לך ת'ריקוד?" "ליותר טוב?' שאלה אותי המורה "ברור" עניתי לה "אז בואי ותראי לנו" אמרה לי , באתי ולחשתי לה "אולי כדאי שתשני מזה ליותר פתוח וסיבוב ואחרי ב.. קפיצה טוב?" שאלתי אותה "אוקיי לכי למקומך" היא ענתה "נראה לי שזה היה יפה" הוסיפה לאחר שחזרתי למקום שלי "תתחילו ואני יעשה את התנועות" אמרה לנו המורה ומיד התחילה המוזיקה … ואחרי זה באתי לרונן והוא בא אלי "רקדת יפה" אמרנו שנינו ביחד אחד לשני "חח.." רונן גיחך "כמו בסרטים" הוא הוסיף "הכי" השלמתי אותו ומלמטה הוא הושיט לי את ידו ואני הושטטי לו…
"או… איזה חמודים!!" אופק אמרה לי כשסיפרתי לה "כן…" מילמלתי (זה היה כשחזרתי לחדר וסיפרתי לה)
"טוב הלכתי להתקלח.." אופק אמרה לי והלכה…
כעבור יום, בבוקר:
"טוב, הלכתי לבית הספר,בואי איתי!" אמרה לי אופק "חכי אני יעשה קוקו" אמרתי לה "יאללה בואי" אמרתי לה אחרי שעשיתי קוקו והלכנו…
"היי" באתי לכיוון של רונן ואמרתי לו "היי" הוא אמר לי והחזקנו ידיים "אמ.. אני מצטער" הוא אמר לי "על מה?" שאלתי "על זה ש.. את יודעת…" הוא גמגם "חח.. גם אני מצטערת" גיחכתי, והלכנו ביחד לכיתה (עדיין החזקנו ידיים) כשהוא ראה את חבר שלו איציק , איציק סימן לו לבוא "א..אני" הוא אמר לי והלך "מה זה אמור להיות?" הוא שאל את רונן "אנחנו חצי ביחד…למה?" רונן ענה (שמעתי את זה הם לא היו כל כך רחוקים ממני) "סתם, אני מזה שמח בשבילך היא חתיכה אפילו יותר מנוי" ענה לו איציק "חח… מקנא אחי?" שאל רונן את חברו איציק "לא מה פתאום, אני שמח בשבילך אח'ה שלו" " ענה איציק והלך לחברתו.
מיד אחרי זה באה המורה למתימטיקה "שלום" היא אמרה….
בהפסקה רונן שאל אותי "חכי, זה אומר שאנחנו ביחד?" "אמ… לא יודעת" עניתי ומיד הוספתי "מה אתה חושב?" "ננסה? זה יהיה קשה אבל.." הוא אמר ומיד אחרי זה צחקנו…
כעבור יום (בהפסקה):
בהפסקה הלכתי לקולר לשתות ואני רואה את נוי מתקרבת לרונן והוא מתקרב אליה, אני רואה שהוא אומר לה משהו והיא יותר מתקרבת אליו והם עומדים להתנשק מיד התחלתי לרוץ למקום בו אף אחד לא ימצא אותי וכנראה רונן שמע אותי, והוא רץ אחרי …. "שירן, חכי" אמר ובאמצע היה כמה נשיפות "אני לא.." הוא גמגם "לא התכוונתי זה היא רצתה שאני…" הוא הסביר ומיד קטעתי אותו "עזוב אותי כבר, אם אתה רוצה לנשק אותה אז תנשק, מילא לא היה בנינו כלום" אמרתי את זה תוך כדי שזלגו דמעות מעיניי "את לא יודעת מה קרה היא רצתה שאני אנשק אותה ולא רציתי.." הוא אמר את זה תוך כדי שנשף, לרגע עצרתי התנשפתי "אתה לא צריך להמציא סיפורים כי אתה מרחם עלי, אני חוסכת ממך את זה ואני נפרדת ממך…" אמרתי לו "אבל אני בכלל לא מרחם עלייך, אני אוהב אותך ואני לא שם על נוי או על מישהי אחרת.." הוא הסביר לי "אני…" רציתי להגיד משהו והוא ישר תפס לי ביד סובב אותי לכיוונו וניגב את דמעותיי ואמר "אני אוהב רק אותך.."
…….נשיקה…..


תגובות (3)

זהו? חבל הסיפור מאוד יפה וכאדי שתמשיכי אותו. הוא מגניב

25/03/2011 15:35

את ממשיכה????כי אני מקווה שכןןןןןןןןן!!!!!!!!!!!!

08/05/2011 17:55

בלי להעליב הסיפור הזה לא כתוב כל כך טוב

10/06/2011 00:31
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך