נהננננננננננננננננתם ?!?! :D

"ואת חולמת על דברים שפעם הוא הבטיח"

30/05/2011 603 צפיות אין תגובות
נהננננננננננננננננתם ?!?! :D

"ואת חולמת על דברים שפעם הוא הבטיח.."
למדתי עם הזמן שרק כשבאמת כואב בלב יש זמן לכתוב למדתי שהפירוק הכי נכון הוא כתיבה..
אחרי בגידה אחרי הכאב אחרי שנשבר משהו בפנים..
אתה מחפש חלק מחפש במה לאחוז וברגע שאתה מוצא במה לאחוז אתה לעולם לא תעזוב
אני ? אני נאחזת בעצמי..
עם הזמן עם השנה הזאת הם החוויות שעברתי בשנה הזאת והשינוי שהחל בי
למדתי שמותר לסמוך על בן אדם אחד רק על עצמי נכון שיש חברות אמתיות, אני לא אומרת שזה לא קיים..
ובכול זאת תמיד תהיה את האחת שתתקע לך ת'סכין בלב !
אני יכולה לספר מחוויות אישיות מניסיון אישי שאתה רואה את עצמך כשם אחרים רואים אותך,
ואתה לומד על עצמך רק ברגעים הקטנים שאתה חושב לפני שאתה עוד שאתה מדבר ולא מכה שאתה כאן ולא שם..
למדתי על עצמי דברים חיוניים והעליתי לעצמי את הביטחון העצמי לרמה שהוא אמור להיות כי אני מאמינה שכל אדם צריך להיות מודע לעצמו ואני מיום ליום מודעת לעצמי מודעת ליתרונות שבי ולחסרונות שבי לעליות ולמורדות לטוב ולרע..
בעיקרון אני מודעת לעצמי,
אני מודה בטעויות ואני לומדת מהם מה שאי אפשר להגיד על אחרים מה שבעצם מוביל אותנו לסיפור שלי…
אז ככה אני במה שנקרא חלק מקשר מורכב קשר שתלוי בי מונח על ההחלטות שלי ולאחרונה שמתי לב שבקשר הזה רק עושה לי רע ופוגע והורס ובתכלאסס הוא היה כמו אח בשבילי ועם הקשר הזה למדתי יותר ויותר על עצמי על מה שמאפיין אותי על מה שמתאים לי ושאף אחד לא מושלם..
עם הקשר למדתי שאין אחד שלא עושה טעות ולמדתי שעל טעויות מ ש ל מ י ם !!!
במהלך הקשר הבנתי שיש לי התנהגות לא הכי בוגרת (בלשון המועטה)
והכרחתי את עצמי להבגר ולהתחיל לחשוב בהיגיון ולשים לב לכול התמונה ולא לקפוץ למים בלי לשאול עד כמה הם עמוקים..
בוא נסכם את זה בזה שהייתי ילדה עם שכל ולא ידעתי איך להשתמש בוו !
עכשיו התבגרתי למדתי שלא הכול פותרים בידיים למדתי שצריך לשאול ולבדוק את השטח לפני שמגיעים למסקנות וגם יש סיבה למה הבן אדם שאתה הכי שונא בעולם שונאת אותך..
ועד כמה שזה נשמע לא הגיוני לכל דבר יש סיבה ואחרי כל דבר ואדם מסתתרת לה האמת.
ואני כותבת את זה האמת ? לא כדי להדריך ילדים.. כי אני שלמה עם כל הדרך שעברתי ואני מאמינה שצריך לעבור את הדרך שאני עברתי בשביל להצליח להגיע למסקנה כמו שליי,
אני כותבת בשבילי בשביל עצמי בשביל לפרוק את מה שיושב לי בלב ולא מרפהה.
מקווה שתהנו מהכתיבה שלי ;)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך