טיסה

17/01/2010 847 צפיות אין תגובות

"דלו גלו כלו קוקו דלו " כך נשמעה שיחת הטלפון של נהג מכונית הלימוזין ששכרתי להסיע אותי לשדה התעופה
ירד גשם זלעפות , המכונית הייתה מפוארת ונוחה, התרווחתי במושב האחורי ואמרתי לעצמי נשום עמוקות ,לא להתרגז, תירגע , ספור עד 10 ." "
הזמנתי את המכונית לשעה רבע לארבע, נתתי מרוח בטחון של 15 דקות , הם צלצלו בשעה ארבע וחצי להגיד שהנהג יגיע בעוד כחמש דקות ,הרבה כעסים, אי אפשר להשיג הסעה אחרת, כולם תפוסים שיורד גשם, צלצלתי אליהם , הם צלצלו אלי , יצאנו לדרך באיחור של שעה
אל תדאג אמר הנהג יש לי דרכי קיצור , מדרך קיצור אחת לדרך קיצור שנייה עברה לה חלפה לה שעה שלמה , ושדה התעופה נראה רחוק מתמיד , ספרתי כמה פעמים עד 20 , והצעתי לנהג שיסע בדרך רגילה ובשום אופן שלא ישתמש בקיצורים , הוא הסכים אבל טען שנאלץ להשתמש בדרכים עוקפות מפני שלחצתי עליו להגיע בזמן לשדה התעופה , ולפני שעולים על הדרך המהירה הוא צריך למלא דלק , " רק בחמישה דולר בלבד, זה לוקח דקה " הוא אומר לי, ולמתדלק הוא אומר " הו המחיר פה נמוך, תן לי בשלושים דולר".
הסיכויים להגיע לטיסה בזמן קטנו והלכו , נשמתי עמוק, ספרתי עד 10 כמה פעמים וניסיתי להירגע
נסענו על דרך המלך במהירות גבוהה ומצב רוחי השתפר והלך, ואז אני שומע "דלו גלו כלו" הנהג שוקע בשיחה יותר ויותר ומהירות המכונית יורדת והולכת, ומיד בלי לספור ובלי לנשום צעקתי בעברית בקול תקיף ומצווה "תגיע מיד לשדה התעופה !!! "
וראו זה פלא , נהג שחור עור מקניה מבין עברית….. הוא החל לנהוג במהירות הבזק עקף מימין עקף משמאל , הגעתי למטוס בדקה האחרונה,הטיסה תוביל אותנו לרומא ושם נחליף מטוס לישראל. ומי יושב במושב שלידי אם לא רונית המזכירה האישית של המנכל, אלא שהפעם זו לא רונית של המשרד, בקושי זיהיתי אותה, שערה פזור , חולצה פרחונית קצרה החושפת בטן שזופה וגינס הדוק על ישבן מפואר, " שלום רונית יש לציין שאת נראית שונה מאד מהמראה שלך במשרד," "אני מקווה שהשינוי לטובה , כל שנה אני מנצלת את חופשתי לטוס לאתר נופש, אני נחה, קוראת הרבה , משתזפת ובעיקר מחפשת הרפתקאות סקרנותי מייד מתעוררת , " האם את מוצאת את ההרפתקאות ?" " מה אתה עיוור ? תראה איך אני נראית , גוף לתפארת , כל השנה מתאמנת במכון הכושר ,חזה יפה ומוגדל, פנים יפות , חיוך משגע והגברים נופלים לרגלי כמו זבובים, " בחנתי אותה שוב, באמת בחורה מושכת, מאד שונה מרונית השקטה היעילה בבגדים השמרנים של המשרד , וממש עם סגירת דלתות המטוס נכנס בריצה הנוסע האחרון, הדיילת בחיוך אמרה לו " חיכינו לך קפיטן " ואכן הוא לבוש מדים של אלאיטליה ותיק קטן בידו, הוא עומד וסוקר את שורות הנוסעים ונראה כמחפש מקום ישיבה, " תראה שהוא יבוא ויישב פה מעבר למעבר ליידי, עשיתי לו עיניים וחייכתי אליו הוא לא יעמוד בפיתוי " לוחשת לי רונית, ואכן הטייס מחייך ומתיישב במושב שרונית ציינה, מייד מתפתחת שיחה ביניהם, הוא סיפר שהטיס את המטוס ליעדו ובמקום להישאר במלון ולנוח את היומיים המגיעים לו, החליט לקצר ולחזור בטיסה כנוסע, ועכשיו הוא שמח מאד שעשה זאת כך שהוא יכול להכיר אנשים נחמדים ובייחוד את רונית היפה, עוברות כמה דקות נוספות ורונית לוקחת את ידו ומניחה על ביטנה " תרגיש כמה הבטן שלי קשה, אני מתאמנת כל יום, " לאחר הארוחה וכיבוי חלק מהאורות רונית אומרת לטייס , " אולי אתה יכול לעשות לי סיור במטוס ? אף פעם לא הייתי בתא הטייס ," גם אני לא הייתי אף פעם בתא הטייס אבל הם לא הציעו שאצטרף, לאחר שעה חזרו , רונית עם ברק מרוצה בעיניים , הטייס נראה קצת עייף , כנראה הרבה טיסות עברו עליו לאחרונה, כעבור דקות ספורות נפל הטייס לתרדמה עמוקה, ואז סוף סוף מפנה רונית ראשה לכיווני " ממש חוויה והרפתקה עברה עלי, היינו בתא הטייס , שעונים בלי סוף לא כל כך עניין אותי , אבל משם לקח אותי לתא שירותים ממש כפול מגודל רגיל, הוא הרי מכיר את כל המטוס, ושם הייה לנו XXX נפלא, תראה איך הוא התעייף, דווקא חמוד, הוא לקח את הטלפון שלי ואמר שישתדל לסדר לו טיסות שמגיעות לישראל, אוי בעצם אני לא רוצה לראות אותו יותר, רציתי את החוויה של XXX בגבהים, מזלך שהוא הגיע אחרת אתה היית צריך לעשות את זה איתי,"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך