אני הוסיף בעוד יומיים עוד פרק (:

~הילדה המשוונ~ פרק 4

04/11/2013 167 צפיות תגובה אחת
אני הוסיף בעוד יומיים עוד פרק (:

מהפרק הקודם : .הוא הבחין שהסתכלתי עליו ומיד הוזזתי את המבט שלא יקלוט אותי…אני חושבת שהסמקתי.

~*~
ירדנו מהסעה והתחלתי ללכת לכיוון המזכירות כדי לדעת באיזה כיתה אני, שהגעתי קיבלה את פני מזכירה נחמדה ונתנה לי את המערכת שעות של הכיתה שלי וקמה והראתה לי את הדרך לכיתה . היא ממש נחמדה חשבתי לעצמי.
שנכנסתי לכיתה הייתה דממה וכולם פתאום נעצו בי מבטים…
תכירו זאת לירון ברקובי והיא חדשה בבית ספרנו פתאום המורה אמרה, בואי שבי מתוקה ליד נתנאל שסובבתי את ראש לכיוונה של האצבע של המורה ראיתי שזה הילד שראיתי באוטובוס נעצרה בי פעימה.
צעדתי לכיוון המקום התיישבתי והוצאתי את הספרים…וכעבור שעה היה צלצול והוא פשוט קם במהירות והלך בלי לומר לי דבר..הרגשתי שאני חייבת לדעת מה הסיפור שלו, הוא הבחור הראשון שבאמת גרם לי לתחושות מוזרות בבטן.
יצאתי מהכיתה ובוווום נפלתי , התכופפתי להרים את עצמי ופתאום ראיתי יד שהושטה לעברי הרמתי את הראש וראיתי ילד גבוה וצנום, הוא ניגש עזר לי לקום ואמר שלום שמי ג'ימי את בטח הילדה החדשה אמרתי לו כן אני לירון ברקובי חדשה מהניילון, נעים להכיר אמר ג'ימי והוסיף אם את צריכה משהו אני בכיתה לידך נתן לי חיבוק והלך..היה לו מין הליכה מוזרה כזו ….
פעם ראשונה שאני מגיע לבית ספר ומתייחסים עלי יפה ולא מציקים לי או משפילים אותי אני חושבת שזאת התחלה של משהו חדש ורענן.


תגובות (1)

יואו מהמם ליאורי תמשיכייי

04/11/2013 09:34
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך