~הילדה המשונה~ פרק 3

05/10/2013 124 צפיות 2 תגובות

מהפרק הקודם : אני לא מאמינה שאבא שלי עשה את זה…

יום לאחר מכך כבר היינו ארוזים ויצאנו לדרך, כולי יוצאת לנסיעה הזאת בכעס שלא אראה את אבא יותר.
לאחר נסיעה של כמעט שעתיים הגענו למושב מחסיה, מושב לא מוכר ולפי דעתי הוא לא על המפה חחח.
לאחר שהתארגנו בדירה, החלטתי לצאת לאיזה סיבוב קטן להכיר את המושב, התחלתי ללכת ואז ראיתי גינה ציבורית ובא נדנדה מתנדנדת ועליה שום ילד, פתאום עברה בי צמרמורת,אך החלטתי להמשיך את הטיול ובסוף חזרתי הביתה, כשחזרתי הביתה פתאום ראיתי את אימא שלי מדברת עם איזה בחור,הם נפרדים בחיבוק ונשיקה והוא הלך ..לא הבנתי מה קורה פה, ואז קלטתי אימא שלי המשיכה הלאה.
עליתי לחדר בכעס פשוט טרקתי את הדלת…
~*~
יום חדש, מתחילים את היום הראשון בבית ספר הציבורי שמחוץ למושב.
לירוני קומי כבר מאוחר אמרה אימי
אימא עוד חמש דקות נו…
לירון זה יום ראשון בבית ספר אסור שתאחרי…תמיד תזכרי החשוב זה הרושם הראשון.
כן אימא שמענו…
קמתי מהר התארגנתי ויצאתי לכיוון הסעה לבית הספר, הייתי חדשה ולא הכרתי את הילדים אז החלטתי לשבת מקדימה, ואז ניגשה אלי ילדה גבוה, עם שיער שחור ושאלה אותי, היי את חדשה?
אמרתי לה כן שמי לירון והעברתי לכאן אתמול, ברוכה באה שמי גלית, חייכה והתיישבה לידי.
תגידי את מכירה את וואן דרייקשן ? שאלה גלית
אמרתי לה ברור יש לי את כל השירים שלהם בנייד..
גלית אמרה נראלי אנחנו הולכות להיות חברות טובות
חחחח כן עניתי.
לאחר מספר דקות הסתובבתי אחורה ופתאום מבטי נתקל בו בבחור המסתורי אשר ישב מאחורה..הוא הבחין שהסתכלתי עליו ומיד הוזזתי את המבט שלא יקלוט אותי…אני חושבת שהסמקתי..


תגובות (2)

תמשיכייייי

05/10/2013 10:11

מהמם תמשיכיי :)

06/10/2013 09:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך