RON11
פרק קצר...
מקווה שתאהבו רוצה כבר שתגיבווו

~עבריינים~ ( פרק 3- מי זה זוהר ומה מיוחד בו כל כך )

RON11 23/05/2013 290 צפיות 8 תגובות
פרק קצר...
מקווה שתאהבו רוצה כבר שתגיבווו

היה זה יום שבת בבוקר יום מנוחה, יום היסתגלות למקום החדש , לילדים החדשים , להכול .
יונתן קם בשעות הבוקר המוקדמות הוא חשב שכולם ישנים .
הוא יצא מחדרו לעבר החדר של שגיא , שם איחסנו את כל התיקים של התלמידים. הוא ניכנס בשקט בשקט כדי לא להאיר יותר מידי תשומת לב , הוא התקרב לארון שבו היה התיק שלו לאט לאט…
הוא הוציא מהכיס סכין דקה וחדה.. ופתח את המנעול שנעל את הארון הוא ראה את התיק שלו שעליו היה
רשוב "תיקו האישי של יונתן " הוא פתח את התיק בזהירות ובתיק היה רק דף אחד , יונתן פתח את הפתק ובפתק היה רשום "המשטרה לא מוסרת לו פרטים עליו בשל סודיות הדבר היחיד שגילינו במקרה זזה שיונתן זה לא שמו האמיתי וששמו האמיי הוא זוהר" יונתן (זוהר) ניבהל לגלות על כך והתיק שלו פשוט נפל מידיו . יונתן החזיר את התיק למקומו וסגר את הארון הוא חשב שמישהו רואה אותו הוא הסתכל ימינה ושמאלה ופתח את הדלת לצאת הוא הסתכל לאחור ויצא מהחדר ופתאום ניתקע במשהו הוא ניבהל נורא ושמע צעקה. ולפתע הוא ראה את שירן עומדת מולו .
"מה את עושה השתגעת !"
"כלום שמעתי אותך הולך אז הלכתי אחריך …"
"יופי "
יונתן גילגל את עיניו באדישות רבה והמשיך במיזדרון שירן רצה אחריו
"חכה חכה רגע !"
יונתן עצר לרגע..
"מה את רוצה?.
"מה עשיתה שם?"
"ממש לא עינינך"
"זה שאתה עונה ככה זה רק יותר מראה שזה משהו לא חוקי"
יונתן חייך חיוך חושף שיניים לבנות היסתכל בעייניו החכולות לעיניה של שירן , וניגש עליה לאט..
הוא התקרב לגופה הוא קירב אותה עליו ולחש:" אין לך ממה לפחד.."
שירן לא אמרה מילה היא רק היסתכלה … יונתן ( זוהר) הניח את ידו על הכתף של שירן, ופיתאום שירן הרגישה מידו של יונתן ( זוהר ) חום עצום שעבר מידו על כתפייה ואל כל גופה ואמר :" אני לא עשיתי שם כלום רק רציתי ליבדוק משהו אז אני יכול לבקש שמה שראית ישאר בינינו ? "
"כן בטח ..," היה זה מין רגע מוזר שירן ראתה בעיניו של זוהר השתקפות של מלאך אך זאת לא היתה היא . היא ניבהלה נורא וחזרה לחדרה מבוהלת לחלותין…
זוהר בחר ללכת לסיפריה ולנוח שם.
בינתיים כולם כבר קמו :
אפי קמה מוקדם ממש לאחר שירן ויונתן אחריה קמו רועי , אליעד , גלי , ונייל .
כל אחד בילה בחדרו חוץ מגלי יונתן , יונתן היה בסיפריה וגילי רקדה בסטודיו למחול .
שירן לא יכלה להיות יותר לבד בחדר היא יצאה לעבר בסטודיו לגלי היא נכנסה לחדר
"היי גלי תגידי ישמצב שנדבר?"
"כן בטח מזה מה קרה בכית ?"
גלי הורידה את נעלי הבלט וישבה על הספסל ליד שירן
" מה קרה ?"
" ראיתי משהו מוזר… בבוקר ראיתי את יונתן הולך לחדר של שגיא והלכתי אחריו וכשהוא יצא שאלתי אותו מה הוא עשה שם אז הוא התחמק ואז אמרתי לו שהוא ניראה לי חשוד ואז הוא חייך וקרא אז משהו מאוד מוזר…. מאודדד"
"מה קרה מה קרה !!!"
"הוא נגע בי והרגשתי כמו זרם בכל הגוף אבל לא זרם כואב אלה נעים כאילו שהוא חיבק אותי חזק חזק ואז הוא הסתכל לי בעינים וראיתי את ההשתקפות שלי על עיניו ולפתע ההישתקפות נעלמה וראיתי בעיניו הישתקפות של מלאך שקרץ לי .."
" מה ? את רצינית? אולי לא שתית מים ..? זה קורה אולי שפוט היתיבשת .."
" גלי אני רצינית … אני יכולה להישבע לךךך , את לא מבינה באיזה ריצה חזרתי לחדר.."
"פשוט אל תתקרבי עליו הכל יהיה בסדר.."
כמה דקות לאחד מיכן ניכנס בני לחדר ואמר לבנות להגיעה לחדר האוכל שיש ארוכה ..
הן הלכו לחדר האוכל וכל הדרך שירן חשבה על יונתן .. וגלי חשבה על מה ששירן סיפרה לה האוכל היה מוגש על הצלחות שירן היתישבה כיסא מול יונתן וכל הארוכה הוא לא אכל והוא היסתכל עליה ..


תגובות (8)

אהבתי…

23/05/2013 12:16

מהמם תמשיך….
(זה מוזר לי אני רגילה לרשום תמשיכי חחחח…)

23/05/2013 12:21

דורי אמרתה תוך 5 דקות חחח זה יותר מזה לא חחח
עזוב לא משנה
תמשיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייך חחחחח
פרק יפה והתגעגעתי לסיפור חשבתי כבר שאתה לא תמשיך
אז אני שמחה מאוד שהמשכתה
מחכה להמשך………..
אוהבת שרית
ולילה טוב =)

23/05/2013 12:23

חחחח תודה לכולם :-)

23/05/2013 12:28

ממש אהבתי ♥
תמשיך מהר….

23/05/2013 12:30

תודה רבה

23/05/2013 12:36

המשךךך

24/05/2013 07:37

המשךךך

24/05/2013 07:37
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך