~ ארבע שנים מאוחר מידי ~

10/08/2012 175 צפיות אין תגובות

אני רוצה חבר. כבר שלושה שבועות שאני רוצה חבר. אתמול רועי היה פה, ונישקתי אותו על הפה. רציתי לנשק אותו עם הלשון אבל לא העזתי אז רק ניסיתי לעשות נשיקה אנגלית – שזה רק עם השתפיים אבל אמור להיות רוק. ככה כתוב באתר.
הוא היה מופתע ואמר שראה את ההורים שלו עושים את זה ושהוא ראה את זה רק בסרטים, ושאנחנו קטנים מידי. אבל אני לא חושבת ככה. אני בת שמונה וזה גיל מוקדם בשביל להתנשק אבל אני בוגרת לגילי. בערך בארבע שנים.
היום בבצפר רועי לא דיבר איתי ולמרות שאמרתי לו אתמול שישכח מכל העניין, הוא לא הסתכל עליי אפילו פעם אחת. לא, בעצם בבוקר כשהוא רק נכנס לכיתה הוא ראה אותי והיה לו גועל העיניים.
אני לא מאשימה אותו. אני יודעת שאני מוזרה ושאין עוד אנשים כמוני בעולם, "שנולדו ארבע שנים אחרי שהמוח שלהם התחיל להתפתח." ככה אמא שלי אומרת אבל אני יודעת שזה לא נכון.
אני פשוט מוזרה ואין לזה הסבר הגיוני.
היום אני בת 13. אני עצובה. אני יודעת שמה שאני אבקש מההורים למתנת יומולדת לא ימצא חן בעיניהם. וסביר שהם לא יתנו לי אותו.
החבר האחרון שלי ואני כמעט שכבנו אתמול. הוא בן וידעתי שאם אני אבקש ממנו לשכב הוא לא יתנגד אבל אחות שלו נכנסה וראתה אותי רק עם חזיה ותחתונים ואת אח שלה בלי כלום. היא צעקה עליו שילבש משו ויעוף מהחדר כי היא רוצה לדבר איתי. היא בת 17 וזה אומר שאנחנו באותה רמה נפשית ותשוקתית.
היא התחילה לדבר בזמן שהתלבשתי ושאלה אם אח שלה לחץ עליי לעשות את זה ועניתי לה בכנות – שאני ביקשתי.
היא שאלה למה שאני ארצה לעשות דבר כזה בגילי וסיפרתי לה את התאוריה של הגיל שלי. ראיתי בעיניים שלה שהיא חושבת שאני משוגעת אז פשוט ברחתי הביתה.
היום לא הלכתי לבצפר. אמא לקחה אותי לקניות בגלל היומולדת. כשחזרנו אבא, גל (הבכור) וענבר (הקטן)
חיכו לנו עם עוגה ובלונים.
הלילה נגמר בבית חולים. אמא התעלפה ואבא נכנס להלם תת נפחי והתייבש, וגל עבר שטיפת קיבה אחרי שלא הפסיק להקיא. אני נשארתי עם סבתא וענבר.
סבתא היחידה שנשארה שפויה אחרי ששמעה את בקשת היומולדת שלי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך