זה מה שאני מרגישה באמת :( זה כל כך עצוב :( :(

אבל למה?

19/06/2016 683 צפיות 4 תגובות
זה מה שאני מרגישה באמת :( זה כל כך עצוב :( :(

לא ראיתי שתמיד אהבת אותי.

תמיד החיוך שלך היה מזויף.

היית זה שהיה אמור הכי להראות לי שהכול טוב, ניסית, אבל לא באמת ראיתי את זה.

מה יכולתי לעשות? שמרתי את זה בלב תמיד.

באמת כשאמרתי לך בחזרה "גם אני אוהבת אותך" לא הרגשתי את זה.

בעצם כן הרגשתי את זה, אבל קצת. והחיוך שהתלווה את זה היה חיוך מאולץ.

מקווה שלא הרגשת את זה כמו שהרגשתי את השקר שלך.

השקר שהחיים טובים.
השקר שהכול טוב.

באמת לא ציפיתי לזה ממך, אבא.


תגובות (4)

וואו אומי, באמת שריגשת אותי.. לא יודעת מה קרה במשפחה שלך, אבל אני מקווה שהכול בסדר עכשיו. ממש אהבתי את הכתיבה שלך צמררת אותי!

20/06/2016 00:10

בדרך כלל כשאני כותבת סיפור שהוא לא בהמשכים הוא אמיתי.
אהבתי את זה שכתבת 'צמררת אותי' זה אומר שהסיפור מעביר מסר נכון.
מסר שצריך להעביר לאבא שלי כי… נראה לי שהוא לא מבין שאני מבינה הכל.
זה פשוט… מרגיש שאבא שלי לא אוהב אותי באמת. שכשהוא אומר שהוא אוהב אותי זה לא נכון. מה אני יכולה כבר לעשות? אין לי אפשרות לספר לו.
תודה שהגבת :)

20/06/2016 17:04
Dan Dan

ואוו, עצם העובדה שכתבת בסוף "אבא" הייתה הפתעה גדולה. הייתי ממליץ לך לגוון במילים ולא לחזור על אותו שורש פעמיים באותו משפט או שורה. "לדוגמא, במקום לכתוב 'אבל לא באמת ראיתי את זה' לרשום 'אבל לא הצלחתי להבחין בזה' בכך, מילים אשר שייכות לאותו שורש לא יחזרו על עצמן וזה ייצור מבחר גדול יותר של מילים לקרוא. אנשים תמיד רוצים חידוש, גם בדברים הקטנים ביותר."
בנוסף, אפשר גם להחליף הרבה מאוד חלקים שמשמעותם ישירה, למטאפורות או ביטוים אשר יחזקו את האומנות בכתיבה. "לדוגמא: במקום לכתוב 'והחיוך שהתלווה לזה היה חיוך מאולץ' אפשר לרשום 'החיוך שלווה זאת היה זה של דולפין כחול סנפיר.' ככה הכתיבה תהפוך ליותר מעניינת וסוחפת, וללא קשר, אנשים רבים דורשים אמצעים אומנותיים ביצירות רבות."
זוהי דעתי, שבאה רק במטרה לשפר ולא לשפוט. תמיד תמשיכי לכתוב ואל תוותרי אם את אוהבת את זה!

20/06/2016 17:53

תודה על התגובה ה… טוב לא אגיד את זה כי זה יהיה… אבל תגובה טובה, עשתה לי את היום (את הלילה. פשוט לא היה לי זמן…)
התגובה שלך שיפרה את האופן שבו אני מסתכלת על הכתיבה שלי.
זה בסדר ששופטים אותי. ולא, לא הרגשתי ששפטת אותי (למרות שאני יכולה להרגיש תחושה זאת בקלות והיא אינה נעימה) אהבתי את התגובה שלך. מקווה שתקרא עוד סיפורים שאכתוב וארצה שתשפר את הכתיבה שלי כמה שיותר.

אני לא חושבת שאי פעם ארגיש רע עם כל תגובה שתכתוב.
אני מרגישה שכל עוד כותבים בכתיבה גבוהה ולא סוטים ממנה אין אפשרות שבה אתה יכול לגרום הרגשה רעה.

אני מנסה לאמץ לעצמי את הכתיבה הגבוהה כמה שאפשר.

(יש משהו ממש ארוך שכתבתי, לעצמי, וחשבתי שלא אצליח להשתמש בשפה גבוהה אז הקטנתי את מה שבאמת יכולתי לעשות במחשבתי ובגלל זה כתבתי בשפה הכי לא גבוהה שתוכל להיות)

תודה על התגובה שלך. יותר מאהבתי אותה.

אני אוהבת את הכתיבה שלך ומקווה שבעתיד תהיה לי כתיבה גבוהה כמה שתוכל להיות.

אם הייתי יכולה הייתי ממשיכה לכתוב את התגובה הזאת.
אין לי עוד מה לכתוב.

אסיים ברשום למטה:

אומי, אומי זה הכינוי שלי, שמי האמיתי הוא אינו אומי :) :)

20/06/2016 22:19
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך