אהבה בעיניי …

שרלוק הולמס 12/07/2013 702 צפיות 2 תגובות

היא חייכה אליו הוא קנה לה פרחים על כוס יין הערב שלהם נגמר באהבה שאפילו ה׳ היה גאה בעצמו לשניה . עכשיו אני רוצה לספר איך הכל הולך בעולם שלי שנתחיל ? … הוא מחייך אליי אני ניגשת בביטחון שגרם לו להרהר בגבריות שלו לשניה , הוא ממש מקסים או שזה האלכוהול שמשקר לי בפנים ? בכל אופן בימים הקרובים אני מוצאת את עצמי בערב מלא נרות וכינורות פרחים ועיניים כמעט מאוהבות בי מעבר לכוס יין ממולי . ואז נכנסת השיחה של מערכת היחסים הרי הוא לא יודע שהלב שלי מלא אבק וקורי עכביש איו לי אהבה להציע לו בתמורה והאמת שידעתי את זה מהשניה שהוא חייך לי מהפינה של הבר אז למה אני פה בכל זאת ? זו כנראה עוד בדיחה של הבחור הגדול מלמעלה . כולם מחפשים את האביר על הסוס הלבן והנסיכה שמחכה שתציל אותה מהדרקון הרשע קונים אחד את השניה במילים יפות שקרים ודייטים שתמצאו רק באיזה סרט הודי ולזה הם קוראים אהבה… יש לי דבר אחד להגיד על זה , בולשיט גבירותיי ורבותיי ! כמה מעבר יש בחיים האלה מעבר לנרות והקיטשיות שיצרתם עם כל הקלישה המעוררת בחילה הזו . מה היא אהבה בעיניי ? אהבה היא כשיש לך אוזן קשבת , כתף תומכת , ומי שיחבק אותך בלילה חזק כמעט כואב שנרגיש את הנוכחות של הלב שדופק בחוזקה כשריח הגוף ממכר אותך עד חיוך קטן שלא הצלחת להחזיק בפנים. אהבה היא להיות אמיתי עם עצמך !

המסקנות של שרלוק הולמס 19:55


תגובות (2)

וואווו!! כל כך נכווון!!!
אהבתייי! זאת אהבה גם בשבילי..
מדרגת 5!

12/07/2013 12:24

תודה רבה (:

12/07/2013 19:56
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך