לא ידעתי לאיזו קטגוריה לשיך את הסיפור זה פשוט סיפור אמיתי שקרה לי עם אחותי לפני כמה ימים ,כתבנו את הסיפור יחד אבל כל פרט בו נכון!(חוץ מהשורה האחרונה על שתי האחים החתיכים.<3
הסיפור מוקדש להדר שעזרה לי לבנות את הסיפור הראשון שלי...(:

אהבה ופחדים בחוף הים …

09/07/2011 983 צפיות 3 תגובות
לא ידעתי לאיזו קטגוריה לשיך את הסיפור זה פשוט סיפור אמיתי שקרה לי עם אחותי לפני כמה ימים ,כתבנו את הסיפור יחד אבל כל פרט בו נכון!(חוץ מהשורה האחרונה על שתי האחים החתיכים.<3
הסיפור מוקדש להדר שעזרה לי לבנות את הסיפור הראשון שלי...(:

קמנו בבוקר והרגשנו עייפות , טוב נו אז ישנו אתמול מאוחר אז מה ?! זה חופש גדול.
"אליה , דניאל קומו!" אמרה אמנו. "אתן צריכות ללכת לים עם אבא."
"יש , יש, איזה כיף"צרחנו.
אני ואליה תאומות, נולדנו באותו הזמן אבל אנחנו לא תאומות במראה .
לי יש שער חום כהה ארוך מתולתל,פוני לצד(ולא כמו של ג'סטין ביבר!), עיניים חומות גדולות, אני גבוהה ורזה במידה המתאימה.
לאליה יש שיער חום ארוך חלק, עינים חומות היא קצת יותר נמוכה ממני היא רזה ויש לה נמשים.
אבא שלנו הכין לנו סנדוויצ'ים ושתייה.
התלבשנו בבגד הים הכי יפה שלנו. (טוב פעם ראשונה שהולכים לים בחופש הזה …).
אליה לבשה חולצה אדומה עם כתב נצנצים ומכנס טייטס שחור קצר.
אני לבשתי אני לבשתי חולצת פסים אפורה לבנה חשופה (אופס…לא שמתי לב ), ומכנס קצר אפור גבוה עם כפתורים.
הלכנו למקום שהמוניות יוצאות ברגל משום שזה דקה וחצי בערך מהבית שלנו, שבמרכז העיר בירושלים.
כשהגענו אחד הנהגים נכנס ברגליים של אבא שלנו עם המונית, אבל למזלנו לא קרה לו דבר כי הגלגלים לא עלו עליו.
עלינו למונית וישבנו במשב האחורי לידנו ישבו זוג אמריקאים צעירים.שמנו אוזניות בפלאפון (אוזניות של האפל וואו!) , ושמענו שירים.
"שימי את השיר של דודו אהרון, הבן אדם הוא הצלחה מסחררת!".אמרתי.
"לא שימי את השיר נמס ממך של עומר אדם"אליה ביקשה.
ככה שמענו שירים בכל הנסיעה ודיברנו על האקס שלי.
"אבא מתי מגיעים " שאלנו באותו הזמן .
אבא שלנו צחקק "בעוד שתי דקות" הוא אמר.
התחלנו לצרוח מהתרגשות.
"אוו יה ביבי!" צעקנו והרעשנו במונית. אנחנו מתלהבות מדי אנחנו יודעות(: .
הגענו לתחנת המוניות השנייה ותפסנו מונית לים, הנסיעה הייתה רק חמש דקות אז לא קרה שום דבר מיוחד .אה בעצם כן קרה…לאליה נקרע המכנס וראו לה את כל התחתונים של בגד הים.
הגענו לים, התחלנו לצרוח התמקנו וישבנו , השעה הייתה בערך 10 בבוקר.
הדבר הראשון ששתי השמנות (אנחנו.)עשינו היה לאכול סנדוויץ' וארטיק.
הורדנו בטיל את הבגדים ונכנסו לים בסערה והשפרצנו על כולם, וכולם כעסו עלינו.
"היי אנשים למה באתם לים אם לא להירטב!" צעקנו.
שיחקנו השתוללנו במים ופתאום באו אלינו שני אנשים בגיל העשרים לחייהם , והם היו ערסים אבל מזה ערסים…
"רוצה לבוא איתנו נשמה,את יפה , ואנחנו רוצים "לדבר" איתך דרך אגב בת כמה את ?!".
"אנחנו בנות 14 ותעזבו אותנו,אנסים.!!!".צעקה אליה.
"אל תפחדי ,מאמי,לה"השני אמר.
רצנו לעבר העומק של הים לא פחדנו לטבוע רק רצינו לברוח מהם .
רצנו ורצנו והם רצו אחרינו , עד שפתאום בא גל גדול , גל ענק שהעיף אותנו עד החוף.סרקנו את הים במבטנו ולא ראינו אותם.
רצנו לאבא שלי והתחבאנו מאחוריו.
"מה קרה לכם בנות !? , הכל בסדר?!".
"אבא יש שם שתי ערסים שמציקיים לנו!".אמרנו בקול רועד.
"איך הם נראים ?" אבא שלנו שאל.
"יש לשניהם שער שחור ,הם נראים ממש מפחיד , הם גבוהים עם מלא שער בחזה".סיפרנו לאבא שלנו.
"איפה הם ?!" אבא שלי שאל בקול עצבני .
"אנחנו לא יודעות , בא גל גדול והעיף אותנו לחוף ואז לא ראינו אתם יותר".
"אם הם יעשו לכם משהו תקראו לי אני ידאג שהם לא יחזרו הביתה כי אני יוציא להם את העיניים."אבא שלנו אמר בנימה צוחקת.
"טוב אבוש "אמרנו.
הסתכלנו עליהם ,הם היו בחוף והסתכלנו עלינו ,ובעיקר על החלק העליון של הביקיני .
הפנינו את מבטנו ימינה וראינו את זוג האחים הכי חתיך בעולם .
ניגשנו אליהם והתחלנו איתם.
המשך יבוא…


תגובות (3)

מאוד נהנהתי לשמוע את סיפורך! (עכשיו יש לי חשק לנסוע לים)☺
כתיבתך גבוהה מאוד ואין לך שגיאות כתיב , בקיצור כל הכבוד!
"נקרעתי" מצחוק כאשר לאחותך אליה ניקרעו המכנסיים! חחחח הבנת?
ובאמת הבהלת אותי שסיפרת על הערסים האלו ….
תמשיכי את ההמשך לסיפור …..
נ.ב מקווה שתמצאי שני אחים חתיכים בפעם הבאה שתבלי בחוף.
Good story♥

12/07/2011 20:41

היי רומי !תודה רבה על התגובה !שימחת אותי (:

13/07/2011 11:50

ממש יפה, אין מה לשפר, מחכה להמשך!

15/07/2011 00:40
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך