karinrin55
אני אפתח אימייל חדש רק בשביל האתר הזה כדי שלא יתבלגנוט לי הדברים אז עוד לא לשלוח אימיילים אם אתם רוצים

אהבה לבלתי אפשרי

karinrin55 05/03/2014 609 צפיות אין תגובות
אני אפתח אימייל חדש רק בשביל האתר הזה כדי שלא יתבלגנוט לי הדברים אז עוד לא לשלוח אימיילים אם אתם רוצים

לומר או לא לומר?
זה מה ששאלתי את החברה הטובה ביותר שלי (טוב לפחות אז היא הייתה), כשאמרתי לה על הילד שאני מחבבת כבר כמה חודשים היא אמרה לי לומר לו את זה. בהתחלה מתחתי את זה ושמתי את זה בצד אבל אז שאלתי את עצמי "מה כבר יקרה?" כאילו אם הוא מקבל אותי יופי נהיה ביחד והכל טוב ואם הוא ידחה אותי אני אוכל להתמודד עם זה כבר עשיתי את זה בעבר.
לאחר כמה שבועות היתה מסיבת יום הולדת של אחד החברים שלי בבית שלו (הוא גר בבית פרטי) ואני אחותי ועוד כמה מהחברים נשארנו עד מאוחר יותר מהשאר, כולל אותו. עכשיו חברה הכי טובה שלי לא יכלה להישאר אז היא אמרה לי שאם אני לא אומר לו היום אני לא אומר לו אף פעם אז כשהוא רצה ללכת אני שאלתי אם אני יכולה לדבר איתו לשנייה ואמרתי לו שכבר כמה חודשים יש לי "קראש" עליו ואני רוצה לספר לו לראות איך הוא יגיב.
הוא אמר שזה המון לעכל ושהוא צריך לחשוב על זה.

מהיום הזה עברו 5 חודשים. הוא הגיע למסיבת יום ההולדת שלי שהתקיימה שבועיים אחרי זה ולא העלתי את הנושא וכך גם הוא. עכשיו אני לא יודעת מה לעשות. חברות אומורת לי שאני צריכה להתגבר עליואבל אני לא יכולה בלי תשובה שזה אבסורדי כי אם עבר כל כך הרבה זמן זה חייב להיות "אני מצטער אבל אני לא בעניין" נכון? נכון? אני לא יודעת וזה מייסר אותי אז חשבתי אולי אני אפנה אליכם. חברי לכתיבה שכל סיפור רומנטי בעולם נכתב על ידיך!
אז אם יש לכם עצות או סתם רוצים לנחם אותי אשמח מאד לשמוע ממכם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך