פלאר
אם משהו קורא ולא מבין את המשל אני ממליץ לקרוא שוב או פשוט לשאול...

אהבה של שד

פלאר 01/06/2014 808 צפיות תגובה אחת
אם משהו קורא ולא מבין את המשל אני ממליץ לקרוא שוב או פשוט לשאול...

לפני שנים רבות כשהכול היה מושלם כשאנשים אהבו בלי סוף וילדים לא היו צרכים להתבגר הכול היה מושלם, אנשים חיו בהרמוניה בינם לבין האחרים לבין הסביבה וכמעט כולם היו מאושרים.

מי לא היה מאושר במצב אידאלי שכזה אתם שואלים? ובכן היה בחור אחד שבניגוד לאחרים לא היה מרוצה כשהיה טוב לו אלא היה נהנה כאשר גרם לאחרים לסבל ולדיכאון ויותר מכך הוא אהב להתפאר במעשים הרעים שלו, שמו של אותו בחור היה שד.
שד תמיד ניסה להפריע לאחרים בכול דרך שחשב עליה, להבריח פרות, להפחיד ילדים, לכלך כביסה ולהרוס יבולים. אנשים רבים התרחקו ממנו ולא רצו בקרבתו עד שלא מצא שד למי לספר על תעלוליו החדשים, כולם התרחקו ממנו ובגלל שלא ביב לו למי לספר על מעשיו הוא החליט לעבור לשבט השכן וגם שם היה עושה כדרכו מציק ככול יכולתו, פוגע בכול דרך וכאשר שוב כולם התרחקו ממנו החליט שד לעבור לשבט הבא וגם שם להפריע לכולם אך כאשר התחילו כול אנשי השבט להתרחק חשב שד איך להמשיך להנות מבלי שימאסו בו? ולכן הוא החליט לעשות דבר שעד אז הוא לא עשה הוא החליט שהוא יעמיד פני אוהב לבחורה שהוא ידע שאוהבת אותו בסתר והתחיל לחזר אחריה משאיר לה פה פרי ושם פרח וכיוצא בזה, יחד עם זאת הפסיק שד להציק לאחרים אז נשמו כול אנשי השבט לרווחה ואמרו "הנה סוף סוף הוא חזר לדרך הישר תודת לאהבה" ואכן אותה בחורה נענתה לחיזוריו והתחילו הם מבלים זמן רב בשיחה כנהוג בימים אלו, לאחר זמן לא רב החליט שד לעשות את המהלך שלו הוא השאיר מכתב לחברה שלו וברח.
לאחר יום או יומיים נמצא המכתב ובו נכתב
"יקירתי ניסיתי, באמת שניסיתי אבל באשמתך לא יכולנו להיות ביחד
ואם את לא יודעת על מה אני מדבר כנראה שאת צריכה לחשוב יותר על מה שעשית"
ומאז באותה בחורה נשבר משהו מבפנים היא הפסיקה לחייך ולשמוח והייתה קרה אל שאר הבריות, שנאה את השמש והגשם וכול החולף בסביבותיה ורק חשבה על שד ולמה הוא נעלם.

וכפי שכול הכפר כבר הבין שד מעולם לא השתנה אלא רק נהיה חכם יותר וקטלני יותר לאנשים סביבו.
לאן שד ברח אתם טועים?! ובכן כאשר הבין שמצא דרך נהדרת להנות ולפגוע באנשים הוא החליט לאמץ את השיטה הזאת אך כאשר התחיל להתבגר ומחזרות היו כבר דבר נדיר הוא החליט שאם הוא לא יכול לשחק לאחרים ברגשות הוא ילמד דור חדש לעשות את זה ולכן שד עבר לשבט אחר וחיפש אחר זוג צעיר שאוהב זה את זה אך לא יודע מה לעשות וכאשר היה מוצא זוג כזה היה מנחה את הנער כיצד לנהוג וכיצד לחזר אחרי הנערה כדי שתאהב אותו ותוך כדי היה התהליך היה גם מספר לו בשקט ובסוד בתור חבר על דברים שהנערה הייתה עושה מאחורי גבו של הנער וכך היה גורם לנער לעזוב את הבחורה מבלי סיבה אמתית ולגרום לזוג להתייסר לנצח על אהבה המושלמת שהייתה להם ולא התממשה בלי סיבה שהם יכולים לאחוז בא.

וכך ממשיך שד ללכת בין האנשים שבטים הפכו לכפרים וכפרים הפכו לערים והזמן זז ואין מי שיפריע לשד


תגובות (1)

אוקיי, בגלל שאני רואה שאתה ער (משום מה… תסביר לי לעזאזל מה אתה עושה פה בשעה כזאת?!), החלטתי לקרוא את הסיפור שלך… XD
חסרים לך המוןןןןןןןןןןןןן סימני פיסוק, יש לך פה ושם שגיאות כתיב (נגיד לקראת הסוף במקום "תוהים" כתבת "טועים"). אבל אני לא במיטבי בשעות האלה אז אין לי כוח לכתוב עוד
בכל מקרה אממ, נחמדXXD

01/06/2014 03:17
5 דקות
תגיות: ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך