אווירה מחליפה צבעים

22/05/2021 268 צפיות 2 תגובות

אוירה מחליפה צבעים

הרחוב התעורר לשבוע חדש השמים בהירים וקרני השמש החלו להפיץ את חומם על העוברים ושבים שהלכו חלקם ,במהירות להספיק את האור הירוק במעבר החצייה ויש שישבו בבית קפה מדפדפים בנייד לוגמים מהקפה של הבוקר עם סיגריה .בעלי החנויות החלו להוציא את מרכולתם לרחוב מפירות העונה ועד מתלה של בגדים במבצע סוף עונה .רעש המכוניות התערבב בקול צחוקם של הילדים שגררו את תיק הגלגלים בדרכם לבית הספר שוטר עם אפודה צהובה סימן בידו למכוניות לעצור, עד שהד חזק שבר את צבעי הבוקר הפסטורלי.
ההולכים ושבים החלו לרוץ בבהלה או נשכבו על המדרכה .
בסוף הרחוב קרוב לשולי הכביש שכבו שתי נשים שכיסו עם הידיים את הראש הבחורה הייתה צעירה בשנות העשרים והשנייה מעט יותר מבוגרת הם הביטו אחת בשנייה בלי דיבור כשקמו הצעירה החלה לבכות ,את בסדר פנתה אליה השנייה וניסתה להרגיע אותה וליטפה את כתפה, את לא מבינה הייתי בדרכי לחנות שמלות הכלה קבעתי עם חברה כבר פעמיים דחינו את החתונה ועכשיו תראי מה קרה את תתחתני הכול יהיה בסדר אמרה בזמן שהוציאה בקבוק מים מהתיק קחי תשתי היא לגמה כמה לגימות שהיא חנוקה מהבכי . תודה לך שמי דניאל ואני אפרת אני צריכה להתקשר לבדוק מה קרה עם חברה שלי והוציאה את הנייד מחייגת שידיה רועדות בזמן
שקול בכי תינוק פילח את האוויר, צפירות אמבולנס ומשטרה הצטרפו לתזמורת ,העשן האפור התערבב עם הצעקות והבהלה שוטרים ולוחמי האש סגרו את הרחוב ,שברי חלונות כיסא הפוך וספלי קפה היו מפוזרים על המדרכה. רק בשעת צהרים מאוחרת הרחוב התרוקן ושמש אדומה כואבת נשקה לליל שמתקרב.
22.5.21


תגובות (2)

כשקראתי את הקטע בפעם הראשונה, לדעתי פרסמת אותו בסיום המבצע הצבאי, ציפיתי לקטע אופטימי וששינוי האוירה יהיה מרע לטוב, והופתעתי לגלות שזה הפוך. תהיתי האם היתה סיבה מיוחדת או שפשוט כך יצא?

כדאי להוסיף סימני פיסוק. בעיקר בפיסקה השניה. קצת קשה להבין בלי.

31/05/2021 12:45

היי
לא תכננתי כלום כך יצא הקטע של האווירה

31/05/2021 18:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך