נויה 123
מקווה שתהבו :)

אז זאת אני…. הקדמה + הרשמה

נויה 123 19/11/2014 777 צפיות 10 תגובות
מקווה שתהבו :)

אני עושה סיפור חיים על עצמי. בסיפור אני אשלב קטעים מחיי היומיום שלי, אבל אני יעשה חלק דימיוני כדיי שגם אתם תוכלו להיכנס לסיפור.

אני מבקשת שתרשמו את הדמות האמיתית שלכם.

זאת אומרת:

השם שלכם+ שם משפחה: (מי שלא רוצה שימציא).

גיל אמיתי: (חובה!!!)

בן/בת:

מראה: כולל מה אתם בדרך כלל לובשים

אופי: תרשמו הכל כולל הכל!!!!!!

פחד/חרדה:

חלום: (לא חובה, רק למי שרוצה ורק בגלל שהרבה ביקשו)…..

תודה רבה!!!!!


תגובות (10)

שם: דיאנה לשם
גיל:13.5
מראה: מכוערת, רזה, שיער שטני מתולתל (ומכוער), עיניים חומות (לצערי). בדרך כלל לובשת חולצות בטן ורודה או שחורה וטייץ שחור.
אופי: ביישנית, אוהבת בעלי חיים, אוהבת מוסיקה, ביישנית, דיי זורמת, אתם לא רוצים להיות לידי שמדברים (בהגזמה) על אתאיסטיות, יש לי מרץ אין סופי, אני לא טובה בלהתרכז בדברים, מארוולית בדם!
פחד\חרדה: טראומה מגלים, פחד מחושך, מפחדת להסתכל במראה בלילה (כי תמיד בסירטי אימה זה הרגע שעולה הרוצח מאחורה), פחד לא נורמאלי מעכבישים אפילו הכי קטנים שיש.
חלום: או שיהיה לי סוס משלי ואני ינצח איתו בתחרות קפיצות בין-לאומית או להיות כותבת ראשית במארוול (או גם וגם).
מקווה שאני בסדר, חחח את זה עוד לא יצא לי לכתוב חחחחח (דיאנה זה לא השם האמיתי שלי)

19/11/2014 22:08

    אל תפחדי לשים את השם האמיתי שלך…. וזה אפילו יותר מבסדר!!!

    19/11/2014 22:18

שם (בדוי ): מלודי טוליאנה (אם את לא אוהבת את השם משפחה תשני)
גיל : 15
בת
מראה : 1.65 מטר, שיער חום ככה מתולתל-גלי, עיניים חומות-דבש, רגליים ארוכות, ידיים קטנות, חיוך גדול (גם חלק מהאופי). לא אכפת לי ממותגים, לובשת רק מה שיפה על הגוף, חולצות שחורות, כחולות או כל צבע ככה ארוך (ואני לא גותית), בדרך כלל גי'נסים ארוכים ( אני שונאת קצרים) ותמיד אולסטאר, בקושי נעליים פתוחות, והדבר הכי חשוב תמיד עם מוזיקה (אפילו אוזניה אחת).
אופי: אמיצה, לא מפחדת להגיד מה שאני חושבת, נחושה, חייכנית, מלאת חיים, מלאת אנרגיה, מדוכאת לפעמים, סגורה בתור עצמי, מקשיבה למוזיקה (לא אכפת לי אם פופולרית או לא), חולמנית, שקועה תמיד במחשבות אחרות, כותבת שירים וסיפורים, שתלטנית, עצבנית, מתאהבת בקלות, מתחברת בקלות, נפגשת בקלות ולא מראה אף פעם, שומרת דברים לעצמה, מנסה תמיד להסתדר לבד, כעסנית, דרמתית, טובת לב, נחמדה, אדיבה, נותנת כל מה שאני יכולה למי שחשוב לי, כיפית, ספונטנית, מושפעת בקלות, לוקחת דברים בזמן שלי, לא לחוצה, רגועה, שנונה, צוחקת על כל שטות, חולמת להיות חופשיה, קוראת ספרים.
פחד: להיות לבד ברגע שאני הכי צריכה עזרה, לאבד מישהו יקר (לא רק אם הוא מת), לאכזב מישהו שסמך עלי.
חלום: לגבור על פחד במה ולשיר לכל העולם, בלי פחד לאכזב או שלא יאהבו אותי.

19/11/2014 22:17

    קיבלתי… בבקשה שם אמיתי אם לא אכפת לכם!!!

    19/11/2014 22:21

שיר כהן (שם אמיתי)

19/11/2014 22:28

שם: מיכל לוי (זה לא שם המשפחה האמיתי שלי, אבל פרטיות לפני הכל)
גיל: 14
בת
מראה: מטר שבעים, רזה, חזה קטן, ידיים ארוכות קצת יותר מדי, כפות יידים גדולות מדי, עיניים חומות נחמדות, שיער חום כהה מאוד שהוא קצת גלי, תלוי איזה מצב רוח יש לו בבוקר, קצת-הרבה חצ'קונים על הלחיים. לובשת בדרך כלל מכנסיים שחורים (גם טייצים), חולצות בצבעים קרים (כחול, ירוק, סגול וגווניהם. ) ותמיד נעליים שחורות.
אופי: קצת מוזרה, אוהבת לעשות פרצופים, חולה על פיודיפאי (את יכולה לחפש מי הוא בגוגל…), לא חברותית בבית ספר, בחוגים מאוד חברותית, מצחיקה כשאני ממש רוצה, טובה בריצות קצרות. בחוג כדורסל, בחוג ציור, בחוג אנימציה. תולעת ספרים (בעיקר רומנטיקה והרפתקאות. אני קוראת גם ספרים שהם לא לגילי… לא לגלות לאף אחד!). הצבע האהוב עליי זה סגול, אחר כך ירוק ושחור. חצופה בבית, שקטה בבית הספר. יש לי שתי חברות טובות ואחות תאומה זהה. יש לי חתול שקוראים לו קוצ'י. לאחותי יש כלב שקוראים לו מני.
פחד/חרדה: שישכחו אותי באיזה מקום, לאבד מישהו שיקר לי, קצת מהחושך, שהרבה אנשים יתקיפו אותי (מילולית) בו זמנית, לעבור טראומה קשה ולא להיות מסוגלת לספר לאף אחד.
חלום: לעבוד בתור מאיירת/ עורכת ספרים/ מציירת כריכות/ אדריכלית/ מעצבת פנים/ דוגמנית (…)/ אנימטורית. לחיות באושר ועושר עם בעל ושניים-שלושה ילדים ושהבכור היה בן שיקראו לו דניאל (אני בונה על זה מאז שאני קטנה).

19/11/2014 22:31

    חחחח בכיף תודה! :)

    19/11/2014 22:48

וואו לכתוב את עצמי בתור דמות?
זה מוזר לי
אוקיי השם שלי מזעזע בעברית ובאנגלית הוא יחרפן אותך כי לשים את הצ'ופצ'יק המעצבן כל פעם אז… אני אשים שם אקראי.
שם: דניאל רוד (זה קיצור של השם משפחה שלי, הוא פשוט ארוך מידי)
גיל: 13 וחצי (מינוס)
בת :)
מראה: שיער חום מקורזל מעצבן כזה בערך עד השכמות, עיניים חומות ומידי פעם, כשבא להן, הן גם נעשות קצת ירוקות כאלו.
רזה, אומרים שיותר מידי, גבוהה, גם יותר מידי.
לא שחומה אבל גם לא לבנה, משהו באמצע. עור חלק כזה בלי הרבה חצ'קונים (אחד פה ושם, אבל לא שמה לב לדברים כאלו).
לובשת בעיקר בגדים שחורים אבל לא בצורה מוגזמת, נגיד אני לא אתלבש כמו איזו גותית או משהו כזה, אבל אני לא רחוקה מזה.
אופי: אממ… זה מסובך. כלומר, אני קצת דיכאונית ועצובה ויש בי צד פריקי כזה שרוצה להתלבש שחור, להיות לבד ושונה ולעשות כל מיני דברים טיפשיים כמו לחתוך, אבל לרוב אני שמחה ונחמדה וצוחקת עם כולם ותמיד זורמת עם הכל. לא אכפת לי להביך את עצמי ולעשות כל מיני שטויות מפעם לפעם.
אני חכמה (נראלי, אני חכמה? אני לא יודעת!), צינית וצוחקת כל הזמן כדי לא להראות לאנשים שאכפת לי או שאני נפגעת.
לא אכפת לי ממראה חיצוני ואני סולדת מכל הפרחות והבנות האלו שכל הזמן מתאפרות והורסות לעצמן את העור.
קצת גבר…
אממ… אוהבת לשנוא דברים. לשנוא זה כיף.
אוהבת ספרים וסדרות מדע בדיוני ופנטזיה וכאלה, קצת חנונית אבל לא יותר מידי, מתחברת עם כולם וממש חברותית ועדיין קשה לי עם בני אדם ולפתח שיחות.
אוהבת בעלי חיים. לא אכפת לי לראות ב אדם מת או אפילו לרצוח אותו אבל אני אהרוג את מי שיפגע אפילו קצת בחיה.
יש לי הפרעות קשב וריכוז ואני היפראקטיבית, וזה מה שדי מכתיב את מה שאני עושה כל הזמן.
חרדה: יש לי חרדה חברתית. חוץ מזה אני מפחדת מהחושך, אבל אם אני אעבור ליד בית חשוך ואשמע מתוכו קולות אני עדיין אכנס לבדוק לא משנה כמה אני אפחד. אני אהיה סקרנית מידי.
יש לי פחד מתמיד לעשות משהו טיפשי בחברה ושיצחקו עלי (חלק מהחרדה החברתית).
חלום: לעבוד באיזו סוכנות משטרתית כמו אף.בי.איי. אני טובה עם פשעים ופענוח שלהם.

20/11/2014 15:36

    או וואו חפרתי.

    20/11/2014 15:36

    קיבלתי… ולא חפרת. טוב, לא ממש.

    21/11/2014 18:34
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך