נויה 123
מקווה שתהבו :)

אז זאת אני…. הקדמה + הרשמה

נויה 123 19/11/2014 1392 צפיות 8 תגובות
מקווה שתהבו :)

אני עושה סיפור חיים על עצמי. בסיפור אני אשלב קטעים מחיי היומיום שלי, אבל אני יעשה חלק דימיוני כדיי שגם אתם תוכלו להיכנס לסיפור.

אני מבקשת שתרשמו את הדמות האמיתית שלכם.

זאת אומרת:

השם שלכם+ שם משפחה: (מי שלא רוצה שימציא).

גיל אמיתי: (חובה!!!)

בן/בת:

מראה: כולל מה אתם בדרך כלל לובשים

אופי: תרשמו הכל כולל הכל!!!!!!

פחד/חרדה:

חלום: (לא חובה, רק למי שרוצה ורק בגלל שהרבה ביקשו)…..

תודה רבה!!!!!


תגובות (8)

שם ( בדוי ): אמה הורן
גיל: ( יש מצב את ממציאה לי גיל כי אני לא רוצה להגיד ? )
בת
מראה: שיער חום, עיניים חומות – ירוקות , לא גבוהה ולא נמוכה, בדרך כלל לובשת מותגים של חברות מפורסמות. הולכות או עם חצאיות, גופיות, ג'ינסים, חולצות מהודרות, חולצות בטן, בגדים מעוצבים בכללי. לא לובשת שמלות.
אופי: אמיצה מבחינה שלא מפחדת להיות מי שהיא אבל פחדנית מבחינה של פחד שיעשו לה משהו ברחוב ודברים כאלו. עצלנית ( o_O ), לא מתחברת בקלות, קשוחה, רגישה, כשהיא לא מקבלת מה שהיא רוצה היא בוכה ( אני נשמעת ממש תינוקת אבל למשל היום יצא האלבום של וואן דיירקשן בישראל ולא מצאתי את הדה לוקס וקניתי תרגיל ואז גיליתי שבמקום מסויים יש אותו ולי אין אז בכיתי לאמא שלי בטלפון כמה שעות טובות והיא הולכת לקנות אותו ),
עברה כמה שברונות לב. מבינה מאוד בנים – להרבה בנים יש את האומץ לדבר איתה על כל דבר שקשה להם ולהתיעץ איתה ( מן חברה טובה כזאת ) אבל היא לא טום בוי או משהו כזה. שונאת שאנשים מקללים מישהו בקללה "הומו" שונאת שאנשים צוחקים על אנשים שאוהבים את אותו מין ומוציאים אותם כבדיחה.
פחד/ חרדה: חרדה קלה מלצאת מהבית לבד, מפחדת ממוות, פחד מזריקות וחרדה קלה מהאנשים האלה שמתחפשים לכלבים או לחיות האלה ( התחפושות האלה שיש לפעים בבתי מלון או פעילויות לילדים. טראומת ילדת אל תשאלי.. )
וזהו..
נראלי שכל האתר יצחק עלי עכשיו, כן אני מוזרה.

19/11/2014 18:45

שם: גאיה גורדון
גיל: 14 (זה לא האמיתי, אני מעדיפה לא לגלות אותו)
בת
מראה: שיער חום יחסית כהה ועיניים חומות כהות. מטר שישים בערך. בדרך כלל הולכת עם חולצות טריקו קצרות ומכנסיים ארוכים, שונאת חצאיות, שמלות, נעלי עקב וכולי… עם קוקו נמוך תמידי.
אופי: אוהבת ללמוד, קשה לה להתחבר אל אנשים, אבל כשהיא מתחברת אליהם היא מאוד פתוחה. משתדלת להתרחק מבנים, זה גורם לה אי-נוחות. שקטה אבל יש לה נטייה להתקפי צחוק מטורפים והיא בוכה אחרי חמש שניות שהיא צוחקת, פעם זה היה כל כך גרוע שהיא ביקשה לצאת החוצה מהשיעור. אוהבת מדעים וגאוגרפיה וכולם מבקשים ממנה עזרה ב"ארץ עיר". צוחקת כמעט מכל דבר ובעיקר כשהיא מקבלת מכה או כל סוג כאב אחר. בוכה כשיש לה רגשות מעורבים, כשהיא מתוסכלת וכשלא מקשיבים או מאמינים לה גם כשמה שהיא אומרת נכון. לא מקובלת בכלל ולא רוצה להיות כזאת. נראה לי שכתבתי הכל.
פחד/חרדה: ללכת ברגל לבד בבוקר לבית ספר, להישאר לבד בקומה התחתונה של הבית בלילה. מבחנים (יותר נלחצת ושוכחת הכל). להרים אצבע בשיעור אנגלית ולהגיד שהיא לא מבינה על מה המורה מדברת.
אפשר לכתוב גם מה אני חולמת לעשות? אני אכתוב, אם לא צריך, אז אל תוסיפי: צניחה חופשית. זה החלום הכי גדול שלה לכרגע, בבקשה תגשימי לה אותו בסיפור.

19/11/2014 19:11

שם: גבריאלה אדמס (השם לפחות חלקים אמיתי, שם המשפחה שלי פשוט יותר מדי…בלההה)
גיל: 15
בת
מראה: שיער חום אדמדם קצר (לא מגיע לכתפיים), עיניים ירוקות כחולות ואפורות (תלוי בתאורה), די בהירה, כמעט מטר שישים (למה לא שישים? כי העולם אכזר זה למה.), מתה על מעילים, מעיל שונה לכל יום בשבוע, לעולם לא שמה טייץ או את הצבע וורוד, סגנון לבוש די היפסטרי.
אופי: לפעמים מדברת יותר מדי, עקשנית כמו פרד, שמיעה סלקטיבית, מצחיקים אותה בקלות, פמניסטית, דעתנית, אוהבת היסטוריה, ספרות, כימיה, פיסיקה, ולהפתעת רבים: מתמטיקה, שיננה את כל בירות העולם, יודעת איך לצחוק על עצמה (אפשר לומר שהיא עושה את זה הרבה), לעולם לא בוכה מול חבריה (נדר שלא מתכוונת לשבור), מצחיקה, היא יודעת בערך איך להתחבר (אבל זה בערך גדול מאד), בין אנשים זה הולך ככה: או ששונאים אותה או שאוהבים אותה. כשהיא הולכת עם קבוצה היא נוהגת ללכת מהר מאד, לפני כולם, ולשקוע במחשבות של עצמה.
פחד/חרדה: להתבגר. כלומר, להפוך לאנשים האלה שלא הגשימו את עצמם, אלה שתקועים במקום ולא מצליחים להשיג את מה שהם באמת רוצים.
(כי גם לי בה להוסיף חלום): להיות סופרת שמכירים גם בחוג הפנטזיה וגם בחוג הספרות הריאליסטית.

19/11/2014 19:24

דמויות נהדרות אני מקבלת את כולם אם רק אפשר עוד…..

אם לא ישלחו לי עוד אני אפרסם את הסיפור פעמיים

19/11/2014 20:56

אני משנה את הגיל לשלוש עשרה, טוב?

19/11/2014 21:46

    בכיף…. אין לי בעיה!!!

    19/11/2014 21:49

ועוד משהוא: אני קיבלתי את הדמויות שלכן, אבל פתחתי עוד אחד בניפרד כדיי שעוד אנשים יראו

19/11/2014 21:52

משהו להוסיף לאופי: אוהבת לקרוא, לכתוב ובתיק יש לה רוב הזמן את הספר שהיא קוראת כרגע או את המחברת שהיא כותבת בה, מעדיפה לקרוא או לכתוב בהפסקות מאשר להיות עם כל הבנות האחרות שלא עושות כלום חוץ מלהיות בפלאפונים שלהן (אין לה גלקסי או אייפון, יש לה נוקיה חצי טאץ', אחד מהישנים והיא לא מוכנה להחליף אותו.
והשם משפחה האמיתי שלי הוא אזולאי, לא גורדון, תבחרי את אחד מהם.

20/11/2014 15:19
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך