אז למה בכל זאת טוב להיות לבד?

02/03/2019 444 צפיות אין תגובות

זאת לא המלצה ,באמת , זאת רק תחושה שלי שאני מנסה לשתף אותכם. אולי גם אתם מרגישים כך , כי ידוע הרי שלא טוב היות האדם לבדו. כן, זה ידוע משחר ימי האנושות. בספר בראשית כבר אמר אלהים"לא טוב היות האדם לבדו אעשה לו עזר כנגדו". ובתוך המשפט קיימת המילה "נגד"
מה זה הנגד הזה ? עזר כנגדו?
אז נכון שכולם שואפים להיות ביחד ולא לבד.
אבל אני מצאתי כמה סיבות שדווקא כן טוב להיות לבד!
סיבה ראשונה , אף אחד , אבל אף אחד לא יגיד לי מה לעשות !
אם לא בא לי לבשל היום ,אני אוכל כריך.
אם לא בא לי לצאת ובא לי לראות משהו בטלביזיה, למשל איזה סידרה שאני חולה עליה, והיא סידרה בכלל של בנות. לא בא לי לחייך ולראות כדורגל או כדורסל וזה תמיד בא עם עוד חברים ,בירות ופיצוחים, ובסוף משאירים בלאגן והולכים .
אם בא לי ללכת לקניון ולפוצץ את הכרטיס אשראי . אף אחד לא יעיר לי ולא יגיד לי כלום . ואני גם לא צריכה להחביא את הראיות …
והמיטה , היא גדולה , היא רחבה והיא רק שלי .
בא לי לקרוא בלילה ?כמה שבא לי אף אחד לא יכבה לי את האור .
אף אחד לא ירדם לידי וינחר כמו מנסרה .
בקיצור אני לא צריכה לתת דין וחשבון לאף אחד,רק לזה שיושב מעלינו בשמיים.
אני ואני,שנינו יחד, לא חושבת שיש כאן מקום לעוד אחד. לפחות עד עכשיו לא הבחנתי בצורך להוסיף עוד מישהו לסיפור חיי.
אז לא טוב היות האדם לבדו אבל הוא לבדו בין כה וכה כמאמר השיר הידוע.
והיי , אפילו אלהים הוא לבד .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך