cloyb
הסיפור הוא סיפור מתח, מדע בדיוני , מצחיק ומהנה מקוווה שתהנו . פרק שתיים יעלה או מחר או בלפחות 30 קוראים .

אחיות או לא להיות – פרק 1

cloyb 07/12/2018 636 צפיות אין תגובות
הסיפור הוא סיפור מתח, מדע בדיוני , מצחיק ומהנה מקוווה שתהנו . פרק שתיים יעלה או מחר או בלפחות 30 קוראים .

פעם אחת היו שתי אחיות, לינוי ומאיה. לינוי בת 12 ומאיה בת 14 , לכן מאיה היא הבכורה . הן אחיות ככ מחובורת שהן לא זזות אחת מן השנייה . פעם אחת יצאו לשחק בחצר והיו להן מכוניות משחק. הם רצו לקרוא לכל השכנים לשחק איתן אבל אף אחד לא היה בבית. הן חזרו הביתה לשאול את אמא ואבא למה השכנים לא בבית, אבל גם אבא ואמא לא בבית. הן הלכו לסבא וסבתא שגרו בקצה הרחוב, והם היו בבית, לאחר זמן קצר סבא וסבתא התחילו להיעלם לאט לאט הם יתבהרו ויתבהרו עד שלא ראו אותם כלל . מאיה צעקה :סבתא! , לינוי צעקה : סבא!. לינוי המשיכה לצעוק ולבכות לעומת זאת מאיה הייתה שקועה במשהו אחר , איך הם נעלמו? וככה גם אמא ואבא נעלמו ? ואיפה כולם? לאן הם נעלמו? לינוי: זה לא הגיוני. מה קורה כאן? אני חולמת. בדוק אני חולמת. לינוי אמרה וגיחכה. מאיה פתאום התחילה לצעוק : לינוי לינוי בואי מהר!! יש לי רעיון . לינוי: מה הרעיון? הוא איך להחזיר את סבא וסבתא או איך להחזיר את סבא וסבתא שמתו לחיים? ואת סושה הגורה החמודה שלי , הקוצ'ית מוצ'ית הזאת לחיים כן כן זה הרעיון.? או רעיון אחר ? לינוי אמרה בתמימות . מאיה: לא. מי שמת לא יכול לחזור , אסביר לך את זה אחר כך .עכשיו אני הולכת לשירותים.לינוי: חכי לי רגע מאיה אני באה!! היא צעקה . מאיה: לינוי זה שירותים, את לא יכולה לבוא איתי .היא אמרה בקול רציני וגיחכה, שיירותים זה איזור פרטי . לינוי: כן הבנתי אחכה לך פה. מאיה: טוב , ואל תזוזי!. בינתים שמאיה בשירותים , בבית מתחילים להיעלם דברים ולינוי נכנסת ללחץ. מאיה יצאה וקפצה : מזל שסיימתי מהר נעלמה האסלה . לינוי צחקה . אע מאיה? לינוי אמרה מאיה: כן לינוי.? לינוי: איך זה שרק המכוניות צעצוע נשארו? מאיה: אני לא יודעת. לינוי: בטח זה איזה כישוף או קסם. מאיה: כישוף וקסם זה כמעט אותו הדבר. אבל מה עם האנשים שנעלמו? אנחנו היחידות פה.. איך זה הגיוני?? העולם יתהפך. טוב קדימה לינוי בואי נלך ליפתח ונטלי אולי הם בבית, בואיי מהר. לינוי: אהמ מאיה? יש לנו עוד יציאה מהבית חוץ מהדלת? מאיה: לא. למה? לינוי: כי עכשיו יש אחת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך