H_sisters
נכון זה קצר כי.. אין לי רעיונות.. את הפרק הבא אלינור תכתוב, מחר. כי היא בסרט 0~0 רער לא הזמינו אותייי..!!!

אחיות-פרק 1.

H_sisters 05/12/2013 691 צפיות תגובה אחת
נכון זה קצר כי.. אין לי רעיונות.. את הפרק הבא אלינור תכתוב, מחר. כי היא בסרט 0~0 רער לא הזמינו אותייי..!!!

*כן זה הסיפור על החיים שלנו -,- תכירו.*
כותבת הפרק:טלי (חחחח אלינור בסרט.. ולא נראלי שהיא תחזור בזמן הקרוב.)

נ.מ טלי-
התעוררתי. אלינור, כרגיל, ישנה עמוק לידי במיטה.
״אלייי קומיי!!!״ נדנדתי אותה.
״די טל אתמול לא ישנתי עד שתיים עזבי אותי…״ מלמלה והסתובבה.
״עצלנית.״ צחקקתי.
״בוקר טוב בנות, קומו או שתפספסו את הקינוח בארוחת הבוקר.״ חייכה אימי שנכנסה לחדרינו וניסתה להעיר את אלינור.
״מה הקינוח?״ התעניינתי בעייפות.
״שמחתי ששאלת.״ חייכה והביטה אל אלינור החצי מתה.
״למעשה, הקינוח הוא סופלה שוקולד חם במסעדה.״ חייכה. בתנועה חדה אלינור קפצה מהמיטה ואחזה באימי.
״תני לי תני לי תני לי תני לי תני לי!!!״
״יופי, התעוררת.״ חייכתי חיוך מזויף.
״בנות, אני חייבת ללכת לעבודה, אז נאכל בערב.״ נאנחה אימי וסידרה את החולצה שלה מול המראה שלי.
״תאמינו לי, יש יותר מדי נשים שקונות איפור בלוראל. זה קשה. אין יום שהן גומרות את הכל.״ אמרה ונפרדה מאיתנו. (אמא שלנו עובדת בלוראל D:)
התקלחנו והלכנו לאכול ארוחת בוקר. מילי עמדה לידינו והציקה לאלינור.
מילי התחילה להציק לה מאז אתמול, שהיא העיפה לאלי בעיטה בבטן עם הרגל וחנקה אותה בגלל כובע טיפשי -,-
״אממאא היא מרביצה לי!!״ קראה אלי.
״בואי מילי, אמרת שאת רוצה לעזור לי בעבודה לא?״ קראה אימי מהסלון. היא הוציאה לנו לשון וקיפצה אל עבר הסלון.
״חסרת שכל.״ צחקנו והתחלנו לאכול.


תגובות (1)

יפה! תמשיכו :)

05/12/2013 07:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך