may123
אהה ואתן מוזמנות להציע שמות לסיפור :-)

איך החיים שלי השתנו כל כך הרבה בכל כך מעט זמן… ( שם זמני..)

may123 16/11/2012 665 צפיות 5 תגובות
אהה ואתן מוזמנות להציע שמות לסיפור :-)

טווב…היי:-) זה הסיפור הראשון שלי ורובו מבוסס על דברים שקרו באמת ואני אשמח אם תקראו ותגיבו ;)
הסיפור מספר על ילדה בשם בר, בת 14 ממושב בצפון, שמתחילה ללמוד בבית ספר חדש.. הדמויות:
מיה- חברה טובה של בר מהבצפר הקודם שאיתה בכיתה,גרה איתה במושב.
רועי- ידיד טוב של בר מהבית ספר הקודם, גר ביישוב קרוב.
גל- חברה של בר, איתה בכיתה, גרה עם רועי ביישוב.
שקד- חברה טובה של בר, גרה ביישוב אחר.
דניאל- ידיד ממש טוב של בר , שהיא מספרת לו הכל …
שחף- אחותה הגדולה של בר, בת 16, לומדת בפנימייה במרכז.
נועה- אחותה הקטנה של בר, בת 5.
~יום ראשון ללימודים~
"בר! בר! קומי! " אני שומעת את אחותי נועה צועקת ומעירה אותי מחלום על החתונה שלי ושל אשטון. " אני כבר באה, לא צריך לצעוק." אני לוקחת מהארון חולצה לבנה דקה ארוכה ושורט ג'ינס קצרים וכהים, נכנסת למקלחת, מתאפרת קצת, מתלבשת ויורדת למטה. שם אני רואה את נועה על הספה רואה טלוויזיה, כרגיל, אמא ואבא בעבודה, ואני צריכה לדאוג שהיא תגיע לגן בזמן. אני לוקחת את העשרים שקל לאוכל שאבא השאיר לי על השולחן, לוקחת את התיק ונועלת את ההולסטאר השחורות שלי. משאירה את נועה בגן ורצה לתחנה כדי לא לאחר להסעה לבית הספר. באוטובוס אני מתיישבת ליד מיה.
– " אז מה, בית ספר חדש הא? " היא אומרת לי.
– " כן.. אני מקווה שילך לנו טוב שם.."
– " יהיה טוב, אני בטוחה "
אחרי נסיעה של חצי שעה בערך, הגענו לבית ספר. ירדתי מהאוטובס ונתקעתי ב…
~ מתח~ חח אני יודעת שזה לא כל כך מעניין בנתיים אבל זה יהיה יותר מעניין בהמשך :-) אז בבקשה תגיבו ואם יש לכן הערות ( לא מעליבות) אז אני אשמח לשמוע :-)


תגובות (5)

הסיפור נשמע ממש מעניין ויפה !! ואולי כדאי לתת לו שם כמו החיים שלי, או המציאות כי זה מספר על דברים שקרו … אשמח לקרוא את ההמשך ויש לך כתיבה מדהיימה ! תמשיכי !

17/11/2012 13:45

אווי בעצם השם שנתת לו הרבה יותר טוב . לא שמתי לב … תשאירי ככה !

17/11/2012 13:45

הסיפור נשמעע ממש מענייןןן תמשיכייי!!
ויש לי רעיון פשוט תקצרי את השם לזה: "איך החיים שלי השתנו" אוליי… חח איך שבא לך אז מחכה להמשךך תמשיכי דבחיפות מעניין במי היא התנגשה?? חח תמשיכיי!!

ואני ישמח אם תקראי את הסיפורר שלי "הגורל שלנו" ^_________^

17/11/2012 13:54

יאאוו תודה:-) אני אשתדל להמשיך מהר..שיהיה לי זמן..וגם לקרוא את הסיפור :))

17/11/2012 14:32

את כותבת מדהים, אני מחכה בקוצר רוח להמשך =)

19/11/2012 21:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך