בבקשה תגיבו כדי שאני ידע שאתם קוראים את הסיפורים שליי...

איך השארת אותי לבד בעולם?

27/06/2011 995 צפיות 3 תגובות
בבקשה תגיבו כדי שאני ידע שאתם קוראים את הסיפורים שליי...

הסיפור התרחש לפני שנה כשהייתי בת 14 למדתי בכתה ח' ההורים שלי היו גרושים אמא שלי הייתה נשואה בפעם השנייה ואני לא ממש הייתי מסתדרת עם אמא שלי ובעלה אז עברתי לגור עם אבא שלי (גם אחותי הגדולה גרה איתו) גרנו בתל אביב.
זה היה סתם יום יום רגיל סיימתי ללמוד חזרתי הבייתה עם שירה וסטפני(החברות הכי הכי טובות שלי) ואז היה לי צלצול לפלפון מאחותי(עדי)
עדי:מיכל בואי מהר הבייתה!!!!(שמעתי אותה בוכה!!) לא הבנתי מה קרה שאלתי אותה למה היא בוכה היא אמרה שהיא לא יכולה להסביר בטלפון ואני יבוא עכשיו מהר הבייתה והיא ניתקה.
אמרתי לשירה וסטפני אני חייבת להגיע הבייתה דחוף אז לקחתי מונית לבית ניכנסתי ולא האמנתי למה שראיתי ראיתי את אבא שוכב על הריצפה והוא בקושי נשם ועדי ישבה ליידו בוכה ואני צעקתי מה קרה לאבא והרגשתי שהדעמעות חונקות אותי עדי לא תיפקדה היא כמעט היתעלפה אז אני התקשרתי מהר לאמבולנס בקושי יכלתי לדבר מהבכי הם אמרו שהם כמה דקות מגיעים ובאמת אחרי רבע שעה הם הגיעו עם ניידת טיפול נימרץ וניסו לשות לו הנשמה אבל זה כבר היה מאוחר מדי הפרמדיק אמר שהוא מצטער אבל זה כבר מאוחר מדיי ואבא שלנו מת!!! אני הרגשתי שהוציאו לי את הלב מהמקום התחלתי ליצרוח לא האמנתי שזה קרה לא יכלתי לעקל את זה אחותי התעלפה ולקחו אותה לבית חולים אני הלכתי איתה באמבולנס והיתקשרתי לאמא אמרתי לה שתבוא לבית חולים ושאני יסביר לה כבר מה קרה אמא תוך 10 דקות הגיעה ואני לא יכלתי לדבר אז אחת האחיות סיפרה לה מה קרה אמא חיזקה אותנו אחרי שאחותי התאוששה.
למחרת התקיימה ההלוויה אני לא הלכתי לבית עלמין כי זה היה לי ממש קשה אבל אחותי הלכה.אני ישבתי בבית וכתבתי מכתב לאבא שאני מקווה שהוא יראה מלמלה

אבא היקר שלי:
איך זה קרה איך??! אבא אתה הבן אדם הכי חשוב לי בעולם אני לא יכולה לתאר במילים כמה אני אוהבת אותך אבא איך עשית לי את זה?? אתה זוכר שארת לי שעד גיל 20 אתה תגיד לי מה לעשות אז אבא אני רק בת 14. זוכר איך היית מחבק אותי כשהייתי עצובה ותמיד אתה היית היחיד שיכול להרגיע אותי,מי ירגיע אותי עכשיו??
אבא נסיך שלי? אני מקווה שתיסתכל עליי מלמלעה ותהיה גאה בי ותישמור עליי נכון אבא?
אני מאוד מקווה שתקרא את במכתב הזה מלמלה
אוהבת אותך עד אין סוףףףףףףףףף………………… מיכל
בערב הלכתי לבית עלמין ושמתי את המכתב על יד בקבר שלו נישארתי שם וחזרתי הבייתה.
וידעתי שאני צריכה להמשיך את החיים שלי בשבילו!


תגובות (3)

וואו, מדהים ומרגש! כתוב בצורה טובה ונכונה, עם סימני פיסוק נכונים.
אני במקומך בשורה "אבל זה כבר מאוחר מדיי ואבא שלנו מת!!!" הייתי מוריד את הסימני קריאה, זה לא במקום.
בהצלחה בהמשך! :-)

03/07/2011 10:43

תודה(:

11/07/2011 19:14

מדהים!, יש לך קצת שגיאות פה ושם, אבל זה לא קריטי. אם את רוצה אני יכולה לעזור לך לתקן אותן.

10/02/2012 11:19
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך