לפי דעתי זה הזאנר שהכי מתאים לזה תהנו ולילה טוב.

אין שם!

10/08/2015 1172 צפיות תגובה אחת
לפי דעתי זה הזאנר שהכי מתאים לזה תהנו ולילה טוב.

אחת עם שיער חלק מתחננת למתולתל וחברתה שלידה כלכך מתה שהוא יהיה חלק…
בארצות הברית יש איזה אחד שמרוב שאף אחת לא רוצה אותן הוא מתחנן לחברה, ופה בישראל יש אחת שמרוב שכולם רודפים אחריה היא רוצה ליהות לבד…
אחת בצפון מתלוננת על זה שאח שלה דואג לה יותר מידי ופה בדרום אחת מתחננת שאח שלה יחזור כדי לדואג לה..
אחת בוכה כל יום על היותה שמנה.. והשניה מתלוננת עלזה שהיא לא מצליחה להרזות.
את מקווה שיקנו לך אוטו חדש כי הקודם כבר לא באופנה בנתיים שאותו הומלס שנתת לו שקל ברחוב מקווה שהיום הוא יוכל לקנות פת לחם.
אחותך מנסה להיפטר מהחיים כי רע לה, שבנתיים באיכילוב חולת סרטן שהסרטן הרס לה את החיים נאבקת לחיות
בהודו אחת מתחננת ליהות קצת מכוערת כי היופי גרם שיקנאו בה בנתיים שבלונדון אחת ממרמרת בבכי על זה שהיא מכוערת.
ילדה בת 15 רוצה לגדול כבר בנתיים שזקנה שעברה לידה עכשיו רוצה ליהות בגילה עכשיו.
הלבנות מתות ליהות שחורות והשחורות רוצות ליהות לבנות.
הנמוכים רוצים ליהות גבוהיים והגבוהיים רוצים ליהות נמוכים
יש עוד הרבה דוגמאות לזה אבל אני חושבת שלפעמים תסתכלו על מה שיש לכם ותיהו מאושרים אם משהו מפריע לכם בחיים תנסו לשנות אותו .. אני מדברת מתוך הבנה לא שפיטה… מי כמוני יודעת שהחים לא תמיד טובים אבל זה הרגע שלנו, ללבוש את הכפפות ולהתחיל להילחם בהם כמו בשק אגרוף כי רק שתילחם תוכל להצליח ונכון שלא הכל אפשר לשנות לצערנו ונכון שכלום לא בא בקלות אבל זה רק מה שהופך אתזה למיוחד.


תגובות (1)

יש לי שם בשבילך. טם טם טם טם קצת מתח קבלו אותו… לא יודעת אם את בכלל רוצה אבל בכל זאת… הנה הוא בא… לא מרוצים

10/08/2015 01:13
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך