אישה שכמוך

לאסתםמישהי 07/11/2016 779 צפיות 10 תגובות
נו נו

ישבנו אצל השכנים, בעירבוביה של דיבורים. הייתי עם סוודר שחור ומרופט, חולצה דקה וישנה ומכנסיי שינה; לא היה לי מה להסתיר. בין כל הדיבורים, השכן אמר: "ראיתם אתמול את המשחק?"
ואני, כמובן שראיתי אותו. זה היה אחד המשחקים החשובים של העונה, משחק שקבע אם הם עולים לגמר או לא.
"כן! איזה משחק מרתק היה, משחק יפה ממש. אבל, מה שבאמת כאב לי היה איך מכבי שיחקו מלוכלך, דחפו בכוונה, שיחקו אותה כאילו נופלים וכואב להם רק כדי שהיריבים יקבלו עבירות. וואלה, לא יפה. וזה למה דווקא הגיע להם שהפסידו." כך אמרתי בידענות.
השכנה, אישתו של השכן, נראתה מתלהבת לשמע דבריי כך שדבריה נאמרו חזק וכל השולחן שמע אותה. היא אמרה: "אוי, הילה! את כזאת… את כזאת בן!!"
נאלמתי דום. הופתעתי.
'את כזאת בן'?
'את כזאת בן'? זה מה שיש לך לומר לי? שאני 'כזאת בן'? למה מי את? זה שאת אוהבת ללכת כל שני וחמישי לקניון עם שתי הבנות שלך, מבזבזת ערימות כסף על עוד שמלה ועוד חולצה מהממות בטענה ש"אין לי מספיק בגדים!" הופך אותך לאישה? זה שאת הולכת כל יום לעבודה ומתאפרת כאילו את לא בנאדם עם קצת איפור אלא איפור עם קצת בנאדם הופך אותך לנשית? זה שאת הולכת לחדר כושר כי "מה… חייבים להרזות קצת" ולמה חייבים? "כי ככה יפה, מה", הופך את משחקי הכדור והזיעה שלי לכיף לגבריים? הופך את הכיף שלי בלצפות במשחק כדורגל מלהיב לשונה מהנשיות המגונדרת שלך?
הא?!
וזה היה עוד אחד מהרגעים שהשתיקה הייתה יכולה להיות מהממת, ממש פצצה, עליה.


תגובות (10)

איזו מעצבנת! היא היתה יכולה להגיד כל דבר אחר, אבל כנראה היא לא חשבה שגם דברים "קטנים" כאלה פוגעים…
אני מבינה אותך…

07/11/2016 21:21

לא, זה ממש לא פגע בי. שאני אעלב מהשכנה שלי? הייתה מתה. פשוט חשבתי לעצמי כמה בני אדם שיפוטיים ומקובעים. מה לעשות, זה הבנאדם שהיא. אני יכולה לשנות את זה? לא

07/11/2016 21:31

    בי זה היה פוגע…
    אבל אופס? XD
    בבקשה בכל אופן ^^"

    07/11/2016 21:54

אבל תודה חחח

07/11/2016 21:32

כן, זה קשה לאנשים לקבל את זה שלא כולם אוהבים אותו הדבר.. למשל בנות תמיד ישלחו לחוג ריקוד או יקנו להן ברביות, למרות שיש הרבה בנות שטובות בכדורגל וג׳ודו.. והפוך, יש בנים שמאוד אוהבים לרקוד אבל שולחים אותם לכדורגל.. כי ״זה מה שמקובל״

07/11/2016 21:51

היי… מה רע כל כך בלהיות בן?!
(סתם… אני צוחק)
נשמע שאלו הם אנשים מהדור הישן.
לא צריך להתרגש… הכל בסדר.
(חוץ מזה, את נשמעת מגניבה לגמרי)

07/11/2016 22:00
E8 E8

תכלס את אחלה גבר לא יודע על מה את מדברת

07/11/2016 22:27

היוש (:
תודה גורן, את צודקת, אך אני חייבת לומר שחל שינוי בשנים האחרונות. עכשיו, יש הרבה יותר חופש ויכולת לעסוק במה שאנחנו רוצים.
חחחחח CB, תודה (: אני לא מתרגשת, גם בדיוק כשה קרה לי רק חשבתי לעצמי כמה זה מטומטם, לא יותר. פשוט פה צריך קצת יותר להקצין את הדברים… לא נעלבתי כלל.
E8, תודה! גם אתה אישה למופת

07/11/2016 23:25

אי אפשר להתעלם מהעובדה שבנים בדרך כלל מתעניינים יותר בעולם הכדורגל/כדורסל. אבל בהחלט זה לא סיבה לתייג מישו כ"בן" כי כל אחד והתחביבים שלו וזה לגיטימי. לא יודעת אם להתייחס לכתיבה עצמה נראלי שלא הממ טוב סו לילה טובב????

08/11/2016 01:29

    תודה (:

    08/11/2016 07:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך