read my story
סיפור חדש ובהמשכים D: מקווה שתהנו !

אלה החיים שלי…. אני אוהבת את החיים האלה *1*

read my story 10/02/2013 732 צפיות 2 תגובות
סיפור חדש ובהמשכים D: מקווה שתהנו !

הקדמה לסיפור:
+ אוקיי קודם כל אני אספר על עצמי קצת :
קוראים לי אן ואני בכיתה ז' ואני בת 13 יש לי שיער חום חלק ועיינים כחול כהה. העור שלי בצבע מוקה וכן, יש לי טיפה נמשים, אבל לא הרבה כמו לג'ינג'ים. אני יודעת לנגן על גיטרה, ולצייר זה אחד התחביבים האהובים עליי. יש לי חבר מושלם בשם מאט. הוא גם יודע לנגן בגיטרה…. הלכנו ללמוד ביחד. אנחנו חברים כבר 3 שנים. מאט בלונדיני עם עיינים ירוקות כהות והוא יותר גבוה ממני בקצת. שנינו רזים אבל תמיד כשאנחנו ניפגשים אחנו טוחנים אוכל כמו משוגעים. לחברה הכי טובה שלי קוראים קייסי. אנחנו חברות מאז שאני זוכרת את עצמי ! פעוטון – גן – כיתה א' ועד עכשיו כיתה ז'. אנחנו גרות בית מול בית. קייסי היא בבערך הגובה שלי ויש לה שיער בלונדיני ועיינים כחולות. היא בערך שילוב שלי ושל מאט. (חחח… D: )

תחילת הסיפור:
*הטלפון מצלצל*
הלו ? אני עונה.
מה הלו ? את לא מזהה אותי ? זאת אני, קייסי. היא אומרת.
ברור שזיהיתי אני פשוט עסוקה פה במשהו. עניתי.
אוקייייייי………………………… אני יכולה לבוא ? היא שאלה.
בדיוק רציתי לדבר איתך.. ! תרוצי מהר ! אמרתי.
*ניתוק*
אחרי שנייה היא הייתה אצלי כי היא גרה מולי. מהר! אמרתי ומשכתי לה את היד עד לחדר שלי.
כולו היה מבולגן ולא כמו תמיד. מה קרה פה ?! קייסי שאלה. את יודעת מה יש מחר נכון ?! שאלתי.
בטח ! יומולדת למאט ויום שנה שלכם ביחד. איך אני לא יזכור את זה אם את חופרת לי על זה כל שנייה ? אמרה קייסי בצחוק . צודקת.. . אמרתי . ואני צריכה שתעזרי לי לחשוב על רעיון מושלם כי הרי אנחנו כבר 3 שנים ביחד ! זה לא צחוק !!!! אמרתי לה בעצבנות ובלחץ.
אוקיי אוקיי אז את מוכנה להסביר לי למה כל כך מבולגן פה ?! היא שאלה.
חיפשתי רעיונות מה להביא לו אבל אינלי כלוםם ! אמרתי.
טוב טוב דבר ראשון בואי מהר נסדר לפני שאמא שלך תחזור וניתפוס את האוטובוס הראשון לקניון. היא אמרה. סידרנו ממש מהרר שאפילו אני לא הייתי מאמינה על עצמי שיכולתי לעשות את זה כזה מהר! חשבתי. היתקשרי לאמא שלי והודעתי לה שאני הולכת לקניון ושיש עלי פלא ומפתח. לקחנו כסף וכרטיסיה ורצנו מהר לתחנה ! האוטובוס בדיוק היה שם ועלינו עליו מהר. פתאום שמעתי מישהו קורא לי. זה היה מאט ! שיט מה נעשה עכשיו ?! שאלתי את קייסי. איך ניסתובב ונחפש לו משהו בזמן שהוא פה ?! המשכתי לשאול . ת'אמת……………………………….. שאינלי מושג ! אמרה קייסי .


תגובות (2)

נשמעע טוב תששיכייי D:

10/02/2013 12:45

התחלה מושלמת!! תמשיכי מהררררררר אני במתח!

11/02/2013 05:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך