אלה החיים שלי…. אני אוהבת את החיים האלה ! *2*

read my story 11/02/2013 524 צפיות 3 תגובות

אממממממ……. אני לא יודעת ! אמרה קייסי בלחץ. שיט אז צריך לחשוב – מהר – מה עושים ואם יש לך רעיון תמחאי כף. אמרתי לה. אן ! אן ! קרא לי שוב מאט. היי מאטי ! אמרתי. אני באה. חיבקתי אותו וישבתי ליידו וקייסי התיישבה מולנו במבט חושב. חשבתי גם. על מה אתם חושבות שאתן כל כך מרוכזות ככה ? אמר מאט וחייך. סתם…….. עניתי והמשכתי לחשוב. באתי לקניון כי אמא שלי אמרה לי לבחור משהו שאני רוצה ליומולדת ושהיא תיקנה לי אותו. אמר מאט. קייסי הסתכלה עליי ואני עלייה. מעולה ! אמרתי. רוצה שנבוא איתך ? שאלתי. ברור ! ויש לי כאן כסף אני יקנה לך מתנה היום <3 אמר מאט. הגענו לקניון ירדנו מהאוטובוס וניכנסנו לקניון. אנחנו הולכות רגע ל…… אממ … לשיתרוים ! חכה פה. אמרתי למאט. טוב . אמר מאט וחייך. תפסתי את קייסי ביד והתחלנו לרוץ לשירותים. מאט התקשר לאיי ואמר לי שהוא ממשיך לחנות אלקטרוניקה. מצויין. עניתי לו. ניתקנו ואני המשכתי לדבר לקייסי: אוקיי תקשיבי יש לי רעיון מעולה ! ניסתובב איתו וניראה מה הוא רוצה. ומתי שנחזור הביתה אני ירד אצלו בבית וישאר אצלו ואני אתפוס את ההזדמנות הראשונה לדבר עם אמא שלו ולהגיד לה שאני רוצה ליקנות לו את מה שהוא רוצה. אמרתי. מצויין. אמרה קייסי, רק שיש עוד דבר אחד קטן שאת לא יכולה לברוח ממנו עכשיו. מה? שאלתי. הוא רוצה ליקנות לך מתנה היום ! איך תגידי לו שאת לא רוצה אותה היום ? קייסי שאלה אותי בעצבנות. אויש נו אני לא יודעתת !!! אוליי אני יגיד לו שעדיף שיקנה לי מתנה למחר.. . אמרתי לקייסי. מאט התקשר. איפה אתן ? אתן באות ? הוא שאל. כן עניתי אנחנו רצות אלייך עכשיו. ניתקנו. הגענו לחנות האלקטרוניקה וראינו שמה את מאט. ראיתי אותו מסתכל על האייפוד החדש שרק יצא ישראל. את זה אתה רוצה ? שאלתי את מאט. כן. הוא ענה. אמא שלי אמרה לי לבחור מה שאני רוצה. הוא המשיך. אהה סבבה. ומאט….. אולי כדאי שאת המתנה שרצית ליקנות לי היום……………… תיקנה לי מחר ? אמרתי טיפה בלחץ גלוי. למה ? מה יש מחר ? זה היומולדת – שלי – מחר. הוא אמר לא מבין. אתה …….. אתה לא זוכר ? שאלתי אותו בטיפה עצב. מה אני אמור ליזכור ? הוא אמר בטיפה עצבנות כי די הפרעתי לו בזמן שהוא הסתכל על הדברים שהוא אוהב בחנות. מאט תגיד לי את האמת אתה עובד עליי או שאתה רציני ? עניתי והיתאפקתי לא ליבכות…………………..


תגובות (3)

אוווווווווו תמשיכייי מהרר!!
זה משולמי!!!!
ת
מ
ש
י
כ
י

11/02/2013 06:11

מושלמי* חח עאלק משולמי…………

11/02/2013 06:12

חחח משולמי

11/02/2013 06:46
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך