Alonna
אני יודעת שרובכם מתעניינים בסיפורי מדע בדיוני ופחות בסגנון הזה, אבל אני אישית פחות מתחברת לפנטזיה וערפדים וכו', אז חשבתי לנסות את הסגנון שלי ומקווה שתהנו :)

אלונה – סיפור חדש?

Alonna 11/05/2015 635 צפיות 4 תגובות
אני יודעת שרובכם מתעניינים בסיפורי מדע בדיוני ופחות בסגנון הזה, אבל אני אישית פחות מתחברת לפנטזיה וערפדים וכו', אז חשבתי לנסות את הסגנון שלי ומקווה שתהנו :)

היי כולם!
חשבתי סופסוף לכתוב סיפור בהמשכים, אחרי שרציתי כ"כ הרבה זמן לעשות את זה ופשוט לא הצלחתי :(
אז הנה, פתאום תפסתי את עצמי והתחלתי לכתוב, ממש עכשיו! אז סורי אם זה לא משהו כי לא ממש ישבתי על זה יותר מדי זמן :/
אז רציתי לשמוע את חוות דעתכם ולדעת אם תהיו מעוניינים לקרוא את הסיפור…
הנה הפרומו:

לא, לאלונה אין שום סיפור טראגי מאחוריה ואין לה שום יכולות על-טבעיות (אולי חוץ מהיכולת שלה להתארגן ב5 דק' לבית-ספר כשהשעון מעורר לא בדיוק מצליח בעבודתו…).
אלונה היא תלמידת כיתה י"א, חכמה, מוכשרת, חובבת ספורט. היא לא מלכת הכיתה, אך גם לא סובלת מהצקות ובעיות חברתיות. למעשה, אלונה היא ילדה רגילה לגמרי שבטח לא היה שווה לכתוב סיפור על חייה אילולא הייתה מוצאת את עצמה יום אחד במגרש ריק בשעה 5:00 בבוקר, כשהדבר היחידי שהיא זוכרת על עצמה הוא שמה – אלונה.

נו… מה אתם אומרים???
אני יודעת שזה לא הכי טוב שיש וכמו שאמרתי, לא מי יודע מה השקעתי. פשוט רציתי לגמור עם זה ולהוציא משהו, לצאת מהמחסום כתיבה הנוראי הזה!
אז מה נראה לכם? מעניין או שכדאי שאנסה שוב ושאשקיע יותר?
נסיון ראשון שלי, אל תהיו רעים בתגובות ;)


תגובות (4)

מתה שתתחלי

12/05/2015 16:08

    תודה רבה! מקווה שיהיו עוד תגובות חיוביות :* 3>

    12/05/2015 16:15

תשמעי זה נשמע ממש יפה אני אשמח לקרוא אותו

04/06/2015 23:30

וויתרת על ההוצאה שלו…?

12/06/2015 13:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך