בלה
מצטערת שזה קצר...

אלכסיס פרק ארבע

בלה 17/08/2014 654 צפיות 2 תגובות
מצטערת שזה קצר...

~אלכסיס – פרק 4~

הדבר האחרון ששברתי היה המראה. איגרפתי את ידי ושברתי אותה.
"חרא…" מילמלתי מבעד לשיניים חשוקות. רסיסי זכוכית גרמו ליד שלי לדמם.
הלכתי לשירותים לשטוף את היד והוצאתי את הרסיסים. מיד אחרי זה הלכתי לישון. ותוך שתי שניות נרדמתי.

התעוררתי מצלצול טלפון. הסתכלתי על השעון. שלוש וחצי לפנות בוקר. מיד זיהיתי את המספר שהופיע על הצג. פליקס.
"הלו?"
"איפה ג'סמין?!"
"זה שלוש וחצי לפנות בוקר. היא לא איתכם?"
"לא! איפה היא?!"
"לילי הסיעה אותה אליכם. חכה… אני אלך למצוא את לילי." אמרתי והנחתי את הטלפון על השידה.
ירדתי במדרגות וקראתי, "לילי?" אבל אף אחד לא ענה. "לילי?" קראתי שוב ואף אחד עדיין לא ענה. השקט הזה היה חשוד ומוזר.
חזרתי לחדר והחזרתי את הטלפון ליד אוזני. "פליקס?"
לאחר שתיקה קצרה הוא ענה. "כן?"
"לילי לא בבית שזה קצת מוזר. אבל אני אנסה להתקשר לג'סמין."
"כבר ניסינו להתקשר אליה. ישר הגיע לתא הקולי. תנסי להתקשר אל לילי, טוב? אני אחזור אלייך עוד כמה דקות."
"בסדר." וניתקתי את השיחה בדאגה מוחלטת.
התקשרתי אל המספר של לילי אבל היא לא ענתה. הייתי צריכה להתקשר למישהו… אז התקשרתי למספר של אבא שלי.
לאחר כמה שניות שנדמו לכמה שעות, ענה קול זר ועמוק: "הלו? לילי?"
"מי זה?"
"מי את? איפה לילי?"
מרוב בהלה ניתקתי את השיחה.
יכול להיות שלילי היה רומן? אולי בגלל זה הוא עזב… אבל זה לא מסביר למה הוא לא לקח אותי איתו.


תגובות (2)

תמותי. קראתי הכל ואת כותבת מושלם! תנסי להאריך קצת את הפרקים ולתאר יותר… למשל איך היא הוציאה… §_§
בהצלחה בהמשך. אני עוקבת אחרי הסיפור *-*

17/08/2014 08:21

    את לא מבינה עד שאני מאושרת לקרוא את התגובה שלך!!! תודה!

    17/08/2014 09:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך