בלה
הוא קצר כי אין לי כוח... הלכתי לאכול

אלכסיס פרק חמש

בלה 23/08/2014 671 צפיות אין תגובות
הוא קצר כי אין לי כוח... הלכתי לאכול

~אלכסיס – פרק 5~

לא יכולתי לישון. אבא עזב, לילי נעדרת וגם ג\'סמין נעלמה. ועדיין לא שכחתי את הקול הזר שענה כשהתקשרתי לאבא.
כדי להעביר את הזמן הפעלתי את המוזיקה באייפוד בווליום חזק ושמתי את האוזניות. הלכתי למוסך הריק והבאתי דליי צבע.
כל הזמן חשבתי שהמוסך יותר מדי לבן וריק. בגלל זה חשבתי לצייר משהו. בקיר אחד ציירתי עץ כחול עם תפוחים אדומים. לעץ היו גווני כחול צהוב וירוק. אני אהבתי אותו אז החלטתי לא להרוס אותו. בשאר הקירות התזתי צבע כמו משוגעת כי כל כך כעסתי.
\"אני-שונאת-את-כולם!\" בכל מילה התזתי צבע.
הייתי צמאה. הנחתי את המברשות והלכתי למטבח. פתאום הטלפון צילצל.
\"הלו?\"
\"איפה היית? התקשרתי אלייך כבר שמונה פעמים!\"
זה היה פליקס.
\"מה קרה? מצאתן את ג\'סמין?\"
\"אממ, תפתחי את החדשות. אני כל כך מצטער…\" והשיחה מיד נותקה.
הדלקתי את הטלוויזיה והעברתי לחדשות. זאת הייתה אותה מגישת חדשות של הלילה. הגברתי את הווליום.
\"…טרגדיה קרתה בערב שעבר. לילי גורדון הייתה מעורבת בתאונת דרכים ונמצאה הלילה חסרת רוח חיים בתוך הרכב שלה באמצע מגרש חנייה של הבנק \'נלסון ובייקרי\'. המשטרה תדווח את הדברים הבאים.\" הם עברו לשוטר. \"היה נראה שאדם נוסף היה עם לילי גורדון בזמן התאונה. חגורת הבטיחות במושב האחורי הייתה קרועה בעזרת סכין שמצאנו בהמשך האיזור. האדם הנוסף הזה ברח ממש אחרי שקרתה התאונה. שוטרים עדיין מחפשים את האדם הזה באיזורים הקרובים ומסוק מחפש את האדם במקומות הרחוקים יותר.\"
כיביתי את הטלוויזיה. לא ידעתי מה לעשות אז התקשרתי לפליקס.
\"אלכסיס? את שמעת?\"
\"כן. מה אתה חושב שקרה לג\'סמין?\"
\"אני חושב שאחרי התאונה ג\'סמין התעוררה, מצאה את לילי מתה ויצאה לחפש אותנו או שהלכה לבית חולים או משהו. אני באמת שלא יודע, אלכסיס.\"
\"אני שמחה שהיא לא מתה. עדיין.\"

אחרי הלילה הזה. החלטתי לא לחכות לאוטובוס ההסעה. כי מי צריך עכשיו בית ספר בזמני לחץ כאלה. לא היו לי הורים, לא חברים. לא ידעתי מה לעשות.
אני גם החלטתי לכבות את השעון המעורר כי לא הייתי צריכה אותו יותר אבל בכל זאת התעוררתי בשבע בבוקר מצלצול טלפון.
\"הלו?\"
\"אלכסיס? אני שמעתי מה קרה. אני אקח אותך מפה.\"
\"אמא!\"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך