חיה בספר ^_^ (משתמש חדש )
טוב זה הולך להיות סיפור ממש מרגש ואני יודעת שההתחלה לא מראה את זה אבל מבטיחה שבהמשך אתם תבכו מרוב שזה יהיה עצוב (אבל עצוב עם טקט )

מקווה שאהבתם ^_^

אלם השתיקה פרק 1

טוב זה הולך להיות סיפור ממש מרגש ואני יודעת שההתחלה לא מראה את זה אבל מבטיחה שבהמשך אתם תבכו מרוב שזה יהיה עצוב (אבל עצוב עם טקט )

מקווה שאהבתם ^_^

"אנדי …" צעק עלי אבי .
"אבא מה קורה ?" שאלתי דמעות עלו בעיניי .המכונית התהפכה אבא שלי עטף אותי לגמרי .
"אנדי הכל בסדר " הוא אמר שוב ושוב .
כשבאש התחילה לעלות מתחת למחסי המנועה הבנתי שהמצב חמור .
בעזרת רגליו אבי שבר את החלון ודחף אותי החוצה אל הגשם השוטף .
"אנתי את רואה את הרמזור ההוא שם ?" הוא שאל וקולו היה דחוף .הנהנתי ."רוצי אליו ואל תסתכלי לאחור " הוא אמר .
"אב.. אבל אתה לא בא ?" שאלתי בבכי .
"אני בא רק רוצי " הוא אמר .האמנתי לו .בכל זאת הייתי בת ארבע .
רצתי הכי מהר שיכולתי לא הרמזור הקרוב .זה שאבא הצביע עליו .
תוך כדי זה שאני רצה התחלתי לצחוק בזמנו זה נראה לי כמו איזה משחק מטופש שנהגתי לשחק איתי .
כשהגעתי סובבתי את ראשי בציפייה לראות את אבי רץ לעברי אבל מה שראיתי היה רק פיצוץ .
קול הנפץ היה כל כך חזק שמצאתי את עצמי שוכבת על הקרקע מביטה במכתש הגדול שנוצר ומחפשת את אבא שלי .אבל … הוא לא היה שם .הגשם גווה על הלהבות ולאט לאט נשארה רק מכונית שרופה בלי שום גופה או זכר לאבא שלי .

התעוררתי בבת אחת .שוב אותו חלום מפחיד שמזכיר לי את לילה הטעונה ואת הלילה הנורא מכל .
השמש זרחה והעירה דרך חלוני .
'יום חדש עולם חדש ' שיננתי את המשפט שאבי היה נוהג לומר במוחי .
"בוקר טוב אנדי " אימי נכנסה לחדר וחייכה .חייכתי בחזרה .
"את רוצה טונה או גבינה צהובה לבית הספר ?" היא שאלה .הרמתי מיד שני אצבעות באוויר מחווה לכך שאני רוצה גבינה .
היא חייכה ." בסדר נסיכה שלי תתארגני ואני אקפיץ אותך היו " חייכתי הנסיעות עם אמא תמיד עודדו אותי אחרי שחלמתי חלומות מהסוג הזה .
אמא הלכה והשאירה אותי לבד בחדרי המואר . למרות חמימות השמש שבחוץ הרגשתי סוג של קור.
יצאתי מהר מן השמיכה החמה שלי ולבשתי את תלבושת בית הספר .לאחר שנעלתי את נעלי יצאתי לכיוון המקלחת . שם נתקלתי באלי ,בת דודתי .
"בוקר טוב " היא קראה במהירות וירדה למטה .
נכנסתי למקלחת וסידרתי את שיערי המתולתל והמדובלל שהחליט להתנהג יפה היום .
לאחר שסיימתי את הסידורים במקלחת ירדתי לאכול ארוכת בוקר .לפי הריח ידעתי שאמא הכינה פנקיקיים .
כן זה ללא ספק עמד להיות עד יום רגיל ושיגרתי בשבילי ….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך