FanGirl
כן, זה גרוע, כמו כל שאר הסיפורים הגרועים שלי, אבל זה מה יש. הייתי חייבת. ההשראה מהסרט 'קסם החיים'. תודה.

קסם החיים [או: יער]

FanGirl 01/08/2014 836 צפיות 2 תגובות
כן, זה גרוע, כמו כל שאר הסיפורים הגרועים שלי, אבל זה מה יש. הייתי חייבת. ההשראה מהסרט 'קסם החיים'. תודה.

אנחנו יושבים על מרפסת, הוא מתנדנד על כיסאו ומביט אל עבר הנוף. אני רואה שהוא חושב על משהו. או על מישהו.
"תגידי לי, ילדתי, מה את רואה פה?"
מה אני רואה? אני רואה יער, עלים עפים בקצב הרוח ועצים מתנודדים מצד לצד. באגם שבצד הדרך, ברווז עושה דרכו אל המים ומשתכשך בהם בשלווה. אחר מכן הוא יוצא מהם ומתנער, משם הוא ממשיך ללב היער. המקום ריק ונטוש, רק שירת הציפורים ורשרוש העלים נשמע ברקע.
"יער," אני אומרת ומטופפת באצבעותיי על ירכי. הוא נראה כלא מאמין אבל ממשיך בשיחתנו.
"עכשיו, מה את לא רואה?" איזו שאלה מטופשת. מה אני לא רואה? באמת! אבל אני מצליחה לחשוב שאני לא רואה משהו. אני לא רואה כאן משפחה באה עם הטנדר שלה, גבר יוצא ממושב הנהג, מוציא את המחצלת ופורס אותה על הקרקע בעוד האישה יוצאת מהמושב הקדמי שליד הגבר עם ילדה קטנה בין ידיה. ילד נוסף יוצא מהמושבים האחוריים ומתרוצץ על המחצלת, בעוד רעש ריסוק הענפים מתחתיו נשמע בבירור. הגבר חוזר לטנדר ומוציא סלסלה שמלאה בכל טוב, הוא מניח אותה על שולחן עץ ליד המחצלת ומתקרב לילד הסקרן. "אבא, אנחנו נטייל?" הילד שואל במבט מתחנן לעבר הגבר וממשיך להסתכל סביב. הגבר נאנח. "כן, נטייל. אבל לא עכשיו. אני צריך לנוח מהנסיעה הארוכה." הגבר הוציא כיסא מתקפל מהטנדר והתיישב עליו בהנחת הקלה. הילד נראה מאוכזב לרגע אבל מבטו העצוב התחלף למבט תמה כשפרפר חולף ליד ראשו. "אבא, מה זה?" שואל הילד, אבל לא מחכה לתשובה. הוא מתחיל לרדוף אחרי הפרפר בשמחה והאישה מניחה את התינוקת על המחצלת, ממלמלת משהו לא ברור והולכת לעבר הילד הקטן. הגבר נח, האישה לוקחת את הילד לשבת על המחצלת והם מתחילים לאכול. בסלסלה היו פירות עסיסיים וכריכים מעוררי תיאבון, והשלושה אכלו בשמחה. לאחר כמה זמן הגבר התעשת, לקח לעצמו תפוז טרי והלך לעבר משפחתו. "ילדים, בואו נטייל. לא נשאר הרבה זמן עד שיחשיך."
הילד קם מיד בשמחה לעומת הקטנה, שמפהקת וחוזרת לנמנם. האישה מסתכלת עליה באהבה, מניחה אותה באחד המושבים של הטנדר וחוזרת לעבר הגבר והילד שמנסה לעלות על גבו של האיש. הם הולכים משם, עמוק יותר לתוך היער וריסוק העלים תחת רגליהם כבר כמעט ולא נשמע. הם מתרחקים. אני מרגישה בחסרונם הברור עכשיו כשהיער חזר למצבו הקודם, נטוש.
"את קסם החיים," אני עונה ומסתובבת, מביטה בו ונכנסת לבית. ההוא רק מחייך חיוך שבע רצון ומסתכל על הציפור היפהפייה שהתיישבה על הגדר, הוא גם כן קם ונכנס לבית. הציפור פורסת את כנפיה לצדדים ועפה.


תגובות (2)

קסם החיים זה שם שבהחלט מתאים לסיפור.
אולי "יער"…
בכל מקרה, זה ממש יפה. ולא גרוע!
מדרגת חמש!

01/08/2014 23:56

    קסם החיים זה השם של הסרט. וזה כן גרוע, לא מבינה למה כולם בכלל שמים לב לסיפורים שלי :S
    טוב, יער זה גם סבבה.

    01/08/2014 23:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך