אל תשפטו אם אתם לא יודעים..

הדחליל 28/12/2016 676 צפיות 2 תגובות

יש בעולם הזה הרבה סוגים של אנשים אבל אותי הכי מצחיקים הם אלה שקוראים לי מגעיל ודוחה בגלל שאני סטוציונר ואומרים שזה סתם ליפגוע בבנות וליגרום להם לחכות שתתקשר ואתה לא אז מה שיש לי להגיד לכל האנשים האלה זה את זה אם הייתם יודעים מה עברתי הייתם מבינים למה הייתם מבינים שאני לפחות לא מנסה להיות בן אדם חרא אם הייתם יודעים מה ההרגשה של להיפגע כל פעם מחדש פעם אחת בסדר שניה בסדר שלישית רביעית עשירית זה כבר מוגזם זה קשה כל פעם מחדש לנסות להותגבר על מישהי אחרת ובזמן שאתה בוכה עליה גם הקודמות פתאום ניכנסות לתמונה ניזכר בהן בכולן שכל אחת אמרה שזה לא מתאים לה שאני לא הגבר בשבילה ולמה כי נתתי להן את החיים? כי התנהגתי אליהן כמו למלכות כניראה שכן כי בנות לא יכולות להעריך את הגבר שאני שכל היום רק מנסה להחמיא לתת רק אהבה כי בסוף לוקחים אותי כמובן מאילו אז הינה זאת הסיבה זה למה אני ככה בקיצור בן אדם שנימאס לו להיפגע שכל נפילה רק חסמה אותו עוד טיפה עד שאין כבר דרך להיכנס לו ללב ולגרום לו שוב לחוות אהבה כי אחרי כל פגיעה משהו אחר בלב שלי נעלם עד שלא נישאר כבר רגש כזה אהבה..


תגובות (2)

אנשים רואים מה שנראה להם כלפי חוץ, לא תמיד הם מודעים לזה שאי אפשר לשפוט מישהו אם לא נמצאים במקומו.. וזה עצוב, אבל מה שיותר משפיע זה מה שהאדם חושב על עצמו. אנחנו לא תמיד בוחרים מה שיקרה לנו, אבל תמיד אנחנו בוחרים מה לעשות.

28/12/2016 01:30

הטבע של האדם זה לשפוט אנשים לפי המראה החיצוני… ‏תרכיב משקפיים תהיה חנון, תלבש שחור תהיה גותי, תלך עם שרשרת חי מזהב תהיה ערס. כל הזמן ינסו לשייך אותך לקבוצות לפי המראה החיצוני שלך, ועם כמה שזה עצוב, זה נכון. וככה העולם שלנו מתנהל. אנחנו רק בוחרים להיות שייכים לקבצה כלשהי, לא תמיד המראה הוא מה שאתה ולא תמיד תוכל להיות שייך לקבוצה עם אנשים בדיוק כמוך, אז אולי רק לאנשים שנראים כמוך מבחוץ, אבל לא מבפנים.

28/12/2016 17:17
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך