אם הייתי…

לינדה 23/06/2015 1461 צפיות תגובה אחת

אם הייתי גנן, אז הייתי זורעת באדמה אהבת חינם, אושר, ואחווה. הייתי קוטפת את הפרחים המתים ומפזרת אותם מעל ניצני הפרחים החדשים ששתלתי כדי שיהיה זכר לכל אלה שבזכותם האדמה פורייה כעת.
אילו הייתי ציירת, הייתי מציירת עולם טוב ויפה יותר, בתוך האוקיאנוס הייתה השתפקות של שמיים שמחים, לפחות שמחים יותר מהיום. הייתי מציירת עולם טהור יותר.
אולם אם הייתי סופרת, הייתי רושמת סיפור על אומץ, עזרה לחלש, מנהיגות, ואהבת חינם.
ואם היה לי כוחות קסמים הייתי מתגנבת בלילות הקרים לתוך חדרי ילדים ומשאירה להם כוחות מיוחדים במינם-דאגה,שיווין,רגישות.דברים שבשום מקום אחר לא יוכלו לקבל.
אך אני אדם, אדם פשוט, ברייה פשוטה וחסרת יכולות(אולי?) אני יכולה רק לדמיין ולשכתב לי אגדות מלאות אור וקסם שמייצרות לי עולם יפה יותר, בלי דמעות ואם כן אז רק של אושר. בלי דם, ואם כן רק מחתיכות של וורדים.
המעשים הגדולים שלנו מתחילים במעשים פשוטים וקטנים, תזכרו כמה כוח יש לכם ביידים, אתם הרבה יותר טובים ממה שאתם חושבים, כן גם אתה. אתה יכול לכבוש עולמות וכוכבים עם היכולות שלך, השינוי מתחיל בך.
אל תשים את עצמך במרכז, ואל תנצל את הכוחות שלך לרעה, תזכור שכולנו נוצרנו באותה אדמה פורייה, וכמו שאותך השקו, חובתך להשקות את האחר, לדאוג לו. ביחד ניצור עולם יפה יותר, אני מבטיחה.


תגובות (1)

בס"ד, יפה וקסום..מאד אהבתי. יום טוב:-)

24/06/2015 10:58
סיפורים נוספים שיעניינו אותך