אנה גאן . פרק שלישי – כמו בסרטים.

04/10/2014 619 צפיות אין תגובות

דפקתי בדלת.
"אומיגד אני כל כך שמחה שאת פה! רגע את בטח צריכה סיור נכון?השיער שלך כחול זה כל כך חמוד ! מאיפה את? היי אלה אינג'ל ואדי?נכון שהם חתיכים? נבחרת השחייה של סיינט פטרסבורג הידד! הלוואי שכולם פה היו שחיינים כהה היו באות לפה יותר בנות .אה כן יש פה יותר בנים מבנות זאת אומרת שאת צריכה להתביית על מישהו אחרת הוא יהיה תפוס. אינג'ל אמר לך שהוא תפוס? יש לו חברה ממש חמודה היא גרה שני חדרים מפה אבל אדי פנוי. אוי אני מדברת יותר מידי את חייבת לעצור אותי! היא אמרה. היה לה טון ממש גבוה וקול ממש חזק.
אבל היא הייתה גבוהה ובלונדינית ולפי מה שראיתי עד עכשיו מלאי בילתי נגמר של התלהבות.
"יהיה לי הרבה זמן לעצור אותך וביינתים זה בסדר לדעתי שאת מדברת המון"
"אויש תודה את כזאת מותק. טוב את רוצה את המיטה הימנית או השמאלית?לי אישית לא אכפת את חדשה פה ואני רוצה שיהיה לך נוח. אה ויש לנו שירותים !בפנמייה הקודמת שלי לא היו שירותים פרטיים זה היה ממש סיוט ! תדמייני 20 בנות בכיתה ז' צוחקות על מישהי עם ציצי קטן, כמובן שזאת לא הייתי אני כי לי אם כל הכבוד יש נכסים טובים אם את מבינה למה אני מתכוונת"
היא קרצה. ברור שהבנתי למה היא מתכוונתת היה לה גוף כמו של קים קרדשיאן! איך אני אמורה היתחרות עם זה?! הייתי שונאת אותה אבל מי יכול לשנוא אותה ? היא נראת ברברנית חמודה שכזאת שלא פוגעת בזבוב. "עשיתי את זה שוב נכון?" . היא הסתכלה עליי ושתינו צחקנו.
בחרתי את המיטה הימנית שיותר קרובה לשירותים ויותר רחוקה מהדלת.
בזמן שאני סידרתי את הדברים בצד שלי שם הארון ,באמבטיה ובמדפים היא בירברה ואני נרגעתי. מסתבר שהיא בפנמיות מאז כיתה ו' כי אבא שלה כל הזמן בנסיעות עבודה ונמאס לה להיות עם מטפלת. היא סיפרה שאבא שלה עובד במשרד נסיעות ואמא שלי הייתה המזכירה שלו ,הם נפגשו בעבודה והתאהבו. "נכון שזה חמוד? כמו בסרטים!" היא אמרה.
אני אף פעם לא האמנתי שאהבה היא כמו בסרטים שאתה מרגיש חום כזה והתרגשות ואת ה"צורך לנשק" ודברים כאלה. אני הייתי אדם מעשי.
התקלחתי ,התלבשתי והלכנו לאכול.
אינג'ל ואדי הזמינו אותם לשבת לידם, וסוף סוף פגשתי את החברה המדוברת. היא הייתה ברונטית גבוה עם בגדים זעירים. והיא בהחלט לא נראתה חמודה.
קראו לה אמנדה. ולדעתי במעמקי ליבה איפה שאף אחד לא ביקר מקודם, היא הייתה סנובית וחשבה שאנחנו נחותים. בכל מקרה היא דאגה להפגין טריטוריה. וגם אדי.הוא הזיז חצי מהספסל (שהיו בו בערך עשרים איש) והינדס אותו בצורה שנוכל לשבת כך אני לידו ,אינג'ל ואמנדה מולנו ,וסטפני ישבה ליד אמנדה (שבשיחנינו הקודמת התברר שהן חברות טובת )
"אז גמדה .איך בחדר המנצנץ של סטפני?"
"החדר המנצנץ?"שאלה סטפני.
"השלט עם הנצנצים על הדלת שלך" אמר אדי.
"אההה נכון ! אני חייבת להוסיף אותך לשלט!"אמרה סטפני. חייכתי .יהיה לי טוב פה. יהיה בסדר. הכל יהיה בסדר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך