בבקשה תגיבו,אני צריכה לדעת איך יוצא הפרק.
תודה שאתם קוראים.
זכויות שמורות לי.

אנה פרק 2

12/12/2013 744 צפיות 2 תגובות
בבקשה תגיבו,אני צריכה לדעת איך יוצא הפרק.
תודה שאתם קוראים.
זכויות שמורות לי.

פרק 2:
אנה לא ידעה מה להגיד.האם בכלל ברגע כזה צריך להגיד משהוא?או שרצוי לא להגיד כלום?.
"…אנה…" אמרה אושרית כשהיא שמה לב למי שעומדת וצופה בה.
אנה רצתה להגיד כל כך הרבה דברים לאושרית באותו הרגעה,אבל לא משנה כמה היא רצתה,שום מילה לא יכלה לצאת לה מהפה.אז היא רק שתקה והסתכלה על מנואל,קטיה ובמיוחד על אושרית.אחרי כמה שניות של שקט,היא היסתובבה לכיוון המדרגות כדי ללכת לכיתה.
כשאנה הגיע לכיתה והתיישבה על הכיסא שלה,אושרית נכנסה לכיתה כשהיא נושמת ונושפת בחוזקה כיאילו שהיא רצה עכשיו ריצת מרתון.
"אנה,אני כל כך מיצטערת." אמרה אושרית בעיניים מלאות בדאגה והתחרטות.
"לא רציתי לפגוע בך." המשיכה אושרית כשהיא נושכת את שפתיה בחוזקה.
"לא רצית לפגוע בי?אז איך את קוראת לזה?." אמרה אנה בקול רגוע למרות שבפנים היא רתחה מזעם.
אושרית שתקה,היא לא ידעה מה להגיד מכיוון שהיא ידעה שאנה צודקת.
"אני…אני באמת מצטערת…אני פשוט רציתי שמנואל יחבב אותי וקטיה אמרה אלייך דברים וחשבתי שהדרך היחידה לגרום לו לחשוב אליי כיותר מסתם משהיא,זה לחשוב שהוא וקטיה צודקים במה שהם אומרים עלייך….אבל אני.." אמרה אושרית וניסתה להמשיך,אבל אנה קטעה את דבריה.
"מה?את עשית את כל זה בגלל מנואל?." צעקה אנה כשהיא קפצה מהכיסא בכעס.
"אני לא מאמינה…את עשית את כל זה בגללו?." אמרה אנה בעצב כשהיא מנסה להרגיע את עצמה.
אושרית שתקה כי היא לא ידעה מה להגיד יותר.השתיקה שלה רק הכעיסה עוד יותר את אנה,אבל למרות זאת היא לא צעקה יותר כי היא לא רצתה שאנשים ישמעו.אולי אושרית פגעה בה,אבל זה לא אומר שהיא הולכת להביך אותי בפומבי או לצאת מגדר שליטה.
"….אני רק הסכמתי עם הדברים שהם אמרו וזהו." אמרה אושרית כשהיא מסתכל על הרצפה מבושה.
"וזהו?." שאלה אנה בחוסר אמון.
"…..אמרתי…אמרתי גם שאת חנפית ומעצבנת….אבל זהו….אנה אני באמת מצטערת,אם יכולתי לקחת את המילים האלו בחזרה,הייתי לוקחת." אמרה אושרית
שקט השתרר בכיתה,למרות שאנה רצתה להגיד כל כך הרבה דברים לאושרית באותו הרגע,אבל התאפקה כדי לא לעשות סצנה,כי משהוא יכול לשמוע אותם.
נשמע לפתע צלצול לסיום ההפסקה.אנה התיישבה בכיסא שלה ואושרית הלכה לשבת במקום אחר ורחוק.היא תמיד יושבת עם אנה בשיעורים,אבל החליטה שזה לא רעיון טוב כרגע.
אנה לא ידעה מה לעשות.אושרית היא החברה הכי טובה של אנה,או לפחות זה מה שהיא חשבה עד ללפני כמה דקות,אחרי הכל חברה אמיתית לא הייתה מדברת עלייך דברים רעים מאחורי הגב רק בשביל למצוא חן בעיני בפני בחור.לא….אושרית היא בהחלט לא חברה אמיתית.


תגובות (2)

תמשיכיייייתמשיכייייי

12/12/2013 11:01

תמישיכיייי ותקראי את הסיפור שלייייח

17/12/2013 09:10
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך