neomy-k
נכון, לפעמים החיים קשים, תמיד יהיו עליות ומורדות. אבל אל תחשבו אפילו לרגע שאתם לא טובים מספיק, לא משנה מה כולם אומרים מסביב! אתם יודעים שאתם טובים וחכמים ומוצלחים, וזה כל מה שבסופו של יום חשוב באמת. יפה שלי, מקווה שתקראי ותביני. שבסופו של דבר את תפנימי את האמת, יש בך כל כך הרבה! ואני אמשיך לומר את זה, גם אם אצטרך לצעוק את זה בחוצות העיר כדי שתאמיני.

אנחנו יכולים. מוקדש לנואל -♥-

neomy-k 22/02/2015 1253 צפיות 5 תגובות
נכון, לפעמים החיים קשים, תמיד יהיו עליות ומורדות. אבל אל תחשבו אפילו לרגע שאתם לא טובים מספיק, לא משנה מה כולם אומרים מסביב! אתם יודעים שאתם טובים וחכמים ומוצלחים, וזה כל מה שבסופו של יום חשוב באמת. יפה שלי, מקווה שתקראי ותביני. שבסופו של דבר את תפנימי את האמת, יש בך כל כך הרבה! ואני אמשיך לומר את זה, גם אם אצטרך לצעוק את זה בחוצות העיר כדי שתאמיני.

העולם הזה הוא מה שאנחנו עושים ממנו.
אנחנו מעצבים אותו, אנחנו השחקנים הראשיים.
הכל תלוי בנו, על פינו יישק דבר, מה יכולנו לקבל טוב יותר מזה?
אנו הסופרים, כמהים לבנות עולמות שונים, לאכלס בהם דמויות שונות ומגוונות; קיבלנו כלי יפה עשרת מונים, מודרך על פי הדימיון ויכולת היצירה שבנו, קיבלנו את החיים.
מכחול עשוי היטב, ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר, מרגיש אמיתי ועוצמתי יותר מכל הדמיה מלאכתוית, מכל בלוק ציור שקיים.
קיבלנו רגשות, גוף ומחשבות, קיבלנו יכולת ניווט ובחירה. אנחנו בוחרים מי להיות, איך להיות ומתי.
קיבלנו עשרות ואלפי מקומות בהם אנחנו יכולים לבחור להימצא. קיבלנו ארצות ואוקיינוסים לחצות ולראות.
קיבלנו אנשים; אחרים, בעלי תפיסה שונה ונקודות מבט ייחודיות.
אנחנו יכולים ללמוד, להעשיר, להרחיב אופקים.
אנחנו יכולים להיות כל מה שנרצה, איך שנרצה.
אנחנו רק לא יודעים את זה מספיק…
תתבוננו במי שאתם. במי שאחרים לידכם וסביבכם. תפנימו את זה, יש לכם יכולת אדירה, כזו שניתנה רק לבני האדם.
צאו מהמקום האפל והקודר הזה, מתוך העולם העסוק בהורדת עצמכם לקרשים,
רק לרגע, טיפה אחת שקטה באוקיינוס,
ותראו. יש לכם כוח להרים את עצמכם לגבהים שאפילו לא הייתם מודעים שקיימים.
זוהי קריאה לכל אחד ואחת מכם,
תעריכו את עצמכם.
אל תסתמכו על אחרים שיצרו עבורכם עולם טוב יותר, מקום טוב יותר לחיות בו, אלו בסופו של יום אתם, ואתם תצליחו לעשות את זה, אולי אפילו טוב יותר משחשבתם.
תחיו את הרגע, תנצלו כל טיפה מהחיים, עד תום.
תאמינו בעצמכם.


תגובות (5)

מסכימה עם מה שכתבת. אני מקווה שהיא קראה, כי אפשר ללמוד הרבה ממה שכתבת..
(היתה לי תגובה אך מסתבר שהיא לא עלתה ~.~)
בכל מקרה, קטע יפהפייה כמו תמיד♥ את בנאדם מקסים ואפשר ממש לראות את החוכמה שלך להסביר דברים בכתב..

22/02/2015 20:32

אהובה שלי אני חסרת מילים
תודה על כל מה שכתבת ואמרת תודה על כל המוטיבציה שאת נותנת לי על נקודות האור והחוכמה שאת נותנת לי
תודה על זה שאת פה ועל זה שזכית להכיר אותך לדעת איזו כתביעה מדהימה וסוחפת יש לך
אני אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
זה תקף גם לגביך
אולי קצת קשה עכשיו, אולי אנשים ינסו להוריד אותנו למטה
אל בסופו של יום אנחנו קובעים מה אנחנו שווים לא אף אחד אחר. ♥️

22/02/2015 21:30

גבבההה חיימשלייי ♥♥♥
כנ"ל לגבייך, שמחה שיצא לי להכיר מישהי מדהימה כמוךך!! אוהבת אותך המון, ותמיד פה בשבילך באש ובמים!!
תזכרי תמיד ^_^

ספיר תודה לך על התגובה, חיממת לי את הלב, תמיד כיף לשמוע את הדעות שלך,
אוהבת ♥

22/02/2015 22:59

וואווווו ראיתי שהגבת לי באחד הסיפורים ונכנסתי לסיפורים שלך
יש לך כתיבה מדהימה פשוט
את לוקחת את משמעות החיים בתפיסה שונה לגמרי ורואה אותם מזווית אחרת לגמרי
ממש ממש ממש אהבתייייי
אתת ממש מוכשרת אחת המוכשרות
אשמח אם תבקרי גם את הסיפור החדש שלי וניהיה בקשר (:::

23/02/2015 19:52

תודה רבה!! זה ממש חשוב לי ^_^
אני שמחה שאהבת ושהקדשת מזמנך לקרוא ולהגיב לי על הסיפור.
גם את כותבת מדהים ואני יותר מאשמח לקרוא עוד מהסיפורים שלך!
שוב תודה, נהיה בקשר D: ♥

23/02/2015 21:20
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך