shinigami
אנימה זה לא ילדותי. שוש

אנימה

shinigami 27/09/2014 715 צפיות 4 תגובות
אנימה זה לא ילדותי. שוש

מה זה אנימה? סדרות שמבוססות על מנגה, מאין.. קומיקס יפני, עם סגנון ציור ייחודי. ומי היא? היא מישהי שמכורה לזה, ואפילו מתכננת ללמוד יפנית. בכל יום היא רואה המון פרקים, של סדרות שונות, על דברים שונים. יש מבחר עצום, וקשה לבחור משהו אחד. היא אוהבת הרבה דמויות, ומנסה לצייר אותן, בזמן שהיא מאמצת את ראשה ואת ידיה ומתרכזת בתמונה שלפניה ובדף הריק, שבדרך כלל לבסוף מתמלא בדמות אחת או יותר. כולם בטוחים שאין לה מה לעשות עוד בחייה, והיא לא מתווכחת עם זה, למרות שיש לה הרבה עיסוקים אחרים. איך היא מספיקה הכל? איש לא יודע. אז היא רואה המון פרקים, חלק חושבים שהם מגניבים, וחלק-שהם ילדותיים. אבל לה לא אכפת. יש פרקים מלאים באהבה, וכאלה שמראים מהי מלחמה, ואפילו כאלה שגורמים לה להזיל דמעה. והיא-לא אדם שבוכה בגלל סרטים. אולי זה נראה כמו סדרה בלבד, אך למעשה זה מלמד כל כך הרבה.. יש כל כך הרבה ערכים, שאנשים בימנו כבר לא נזכרים בהם. ואז, היא מסיימת לראות את כמות הפרקים שקבעה להיום, מסתכלת אל תוך השמיים הכהים מחלונה וחושבת, כמה זה מוזר שהאנשים שהיא מוצאת בהם משהו משותף לה, ובאמת יכולה להבין אותם-בסך הכל דמויות מצויירות.


תגובות (4)

אנימה זה ממש לא ילדותי, היא מחולקת לז'אנרים שונים כך שכל אחד יכול לבחור לו את הז'אנר שהוא אוהב, ממש כמו בכל סדרת טלוויזיה.
(דרך אגב, אם את מעוניינת לדבר על אנימה אני ממש אשמח, וגם אם תמליצי לי)

27/09/2014 20:30

אני מכירה שתיים פה באתר שאוהבים אנימה ואחד מהם בן 17 -,- אז אז זה ממש לא ילדותי

27/09/2014 20:54

חחח איי נואו, איי נואו. אבל פשוט שמעתי לאחרונה כמו טענות שכן. וגם כמה ירידות על אוטוקואים (אוהבי אנימה).

27/09/2014 21:03

    תאמתתתתתת……….אני לא אוהבת אנימהה כי אני שונאת לא להבין כלוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם אני מבינה רק "כתמכצמכ" זה לא עוזר ליי חחחחחח אבלל אלה שחושבים שזה ילדותי הם ילדותיים

    27/09/2014 21:07
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך