הסיפור הזה הוא סיפור די פתוח בגדול. הוא מתאר כל אחד מכם ולכן אני מקווה שתוכלות להזדהות איתו.

אני אחלה אני סבבה אני כמו כולם

26/09/2011 651 צפיות תגובה אחת
הסיפור הזה הוא סיפור די פתוח בגדול. הוא מתאר כל אחד מכם ולכן אני מקווה שתוכלות להזדהות איתו.

אני רוצה לספר לכם על ילדה רגילה לגמרי, שחייה בעולם רגיל לגמרי.
היא תלמידה טובה, ילדה טובה, היא אוהבת ללכת לצופים וחולמת להיות מדריכה.
רגילה לגמרי. למרות שהיא הייתה כמו כולם היא הרגישה מיוחדת ושונה.
אולי שונה מדי.
היא חשבה שהיא היחידה שפתאום עוברות לה מחשבות בראש, שהיא היחידה שמדמיינת דברים מצחיקים, ושהיא היחידה שרוצה להיות כמו כולם.
היו לה הרבה חברות. היא הייתה ילדה כיפית ונחמדה, אבל הייתה לה תדמית מסוימת שהיא הייתה חייבת לעמוד בדרשותייה.
היא אהבה לרקוד, אבל משום מה כל שיעור הריקוד רק הסתכלה על השעון.
היו לה הורים טובים ואוהבים ואחות גדולה ואוהבת. אבל האחות הייתה כה מוצלחת שאם הילדה לא הצליחה כמו אחותה היא הייתה מאוכזבת מעצמה.
אני תמיד רציתי להיות חברה של ילדה כזאת, ילדה שהיא באמת חברה טובה. אבל בעצם כולם כאלה לפחות בבסיסם אבל יש עוד כל כך הרבה שכבות שבונות אותם.
אני רק רוצה לאהוב את העולם כולו ולקוות שיהיו לי חיים כמו שאני רוצה…
איך אני אומר את זה ? חיים נורמליים.


תגובות (1)

~הזדהותהזדהות~
;)

26/09/2011 10:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך