אויי, אני איומה XD

אני והקריזות שלי ^-^

08/01/2013 788 צפיות 10 תגובות
אויי, אני איומה XD

אוקי… הינה עוד אחד מהמקרים, שלמעשה קרה היום.. אני והקריזות שלי ^-^ אני אשתמש בשמות בדויים כמובן…
עוד דבר חשוב, ליידי יושב ילד (אני מכנה אותו הגמד, אם בטעות כתבתי גמד אז תדעו… אשמתי שהוא נמוך?! כשהוא ניסה לדרוס אותי עם האופניים שלו זה היה קורע הם היו פצקיות XD)

הכל התחיל באמצע שיעור מורשת. חברתי שילה (|שמות בדויים כן?) ציירה דובי במחברת מורשת. "איזה חמוד" לחשתי לה.
"את! את דיברת עכשיו שם בסוף!?" המורה צעקה/שאלה על/את שילה. "לא.. " שילה אמרה כמעט בלי קול.
"באמת?" שאלה המורה. "כן, לא דברתי" מחתה שילה. "אני שמעתי מישהו מהסוף!" צעקה המורה.
שילה הרימה את ידה קצת לכיווני. המורה הסתכלה עליי. "מה את מאשימה אותי?" התנגדתי בתוקף. "היא לא מלשינה, היא מדווחת" אמרה חדווה וחייכה, "חח סתם משהו של מורים, אל תיתייחסי" צחקה. "לא, חדווה (המורה), היא רק אמרה איזה חמוד כי הראיתי לה משהו." שילה נסתה לסיים את השיחה. "לא משנה ,לא משנה", אמרה המורה והמשיכה בשיעור. הגמד לא הפסיק לצחוק. "מה אתה צוחק?!" לחשתי בכעס. "היא הלשינה עלייך! היא הלשינה עלייך!" אמר והתפקע מצחוק בשקט. כל השיעור לא הפסיק לצחוק עליי, ושילה ביינתים ניסתה להוריד את האשמה ממנה.

חמישה לאחת, צלצול. הגמד ממשיך לצחוק עליי, וזה מתחיל לעצבן אותי. "אוי, סתום כבר!" אמרתי. הוא לא הפסיק. " היא.. אוי זה היה קורע" אמר ומתפקע מצחוק בפעם החמישית. הסתכלתי על החצי שלו בשולחן. חוברת ומחברת מורשת, קלמר, שעון יד. שעון..
לקחתי את השעון שלו מהר ואמרתי " תפסיק לצחוק או אני זורקת את השעון שלך מהחלון!". אנחנו קומה שנייה, בחוץ יורד גשם בלתי פוסק, מה יכול להיות יותר מושלם?
"בכיף, נראה אותך עושה את זה." הוא אמר לי עם צחוק. "אין בעיה" אמרתי והלכתי לחלון עם השעון ביד. ניסיתי לפתוח את החלון. "אחח.. זה לא נפתח!" אמרתי בעצבים. "חה חה! את לא מצליחה לפתוח אותו!" אמר ועשה את עצמו כמעט מת מצחוק. עידן, ילד דווקא נחמד, מהכיתה שלי
התקרב אלינו. עידן פתח לי את החלון ושאל "למה את רוצה לפתוח אותו?"
"בשביל לזרוק לו את השעון מהחלון " אמרתי. "מה?.." אמר עידן וצחק. "גמד, הכל ביידים שלך, תפסיק לצחוק או שאני זורקת את השעון שלך מהחלון". אמרתי,ברוגע. "אין מצב שאני מפסיק לצחוק מזה" אמר הגמד. "חה חה חה!" צחק והצביע עליי "שילה האשימה אותך!" . אלון, החבר הכי טוב של הגמד בא ושאל "מה אתה עושה איילון?" )השם משפחה של הגמד זה איילון) "אני מאיימת לזרוק את השעון שלו מהחלון אם הוא לא יפסיק לצחוק" אמרתי בפשטות. "איילון מה אתה דפוק? היא תזרוק את השעון שלך מהחלון!"
הגמד המשיך לצחוק. "אוקיי, זו הייתה הבחירה שלך? בסדר!" אמרתי, וזרקתי את השעון שלו מהחלון.

והוא רק המשיך לצחוק… והפעם, גם אני צחקתי.
היידיעה התפשטה על לחברות שלי, שחייכו ברגע ששמעו את הדבר…
אנשים פשוט מוזרים מידיי לפעמים.
מעניין מה עם השעון שלו XD זה על מצפוני.. *-*


תגובות (10)

רוצחת שעונים אחת !

08/01/2013 13:08

טוב לפחות גילית איך הזמן עף :) (מהחלון XD)
קודם את זורקת את זה ואז בעלת רגשות אשמה? XD
אני פעם זרקתי קלמר של מישהו מהחלון לתוך חצר כזו שהייתה לנו בבית ספר, שהייתה נעולה בשער עם מנעול XD

08/01/2013 13:13

מגיע לו. רק חבל על השעון

08/01/2013 13:50

כן נכון?
יש לי רגשות אשמה אבל אני גם מתה מצחוק על הפרצוף של החברם שלו כשראו אותי זורקת את השעון מהחלוןXD

08/01/2013 14:12

XD

09/01/2013 05:01

שאלתי אותו היום והוא מצא את השעון שלו XD

09/01/2013 05:02

חחחחחחחח ,
טוב ,
שיהיה לו בהצלחה להחזיר את השעון לחיים . -,-

09/01/2013 05:07

שעון מסכן XD

09/01/2013 06:20

חחחחחחחחרגע רגע
אני מנסה לחבר את זה… גמד איילון??? XD
חחחחחחחחחחחחחחחחחח XD

09/01/2013 06:26

חחחחחחחחחח לא XD אבל אני קוראת לו "גמד" XD

09/01/2013 07:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך