אני לא פתורה

שחר.נ. 22/12/2015 597 צפיות 7 תגובות

אני לא פתורה, לא כל כך ברורה. ומצפים ממני ליותר, תמיד רוצים שאני יהיה יותר. ואני מאותם אנשים. אני מצפה מעצמי ליותר, ותמיד מתאכזבת ממה שאני עושה.
אז אני לא יהיה סופר מן, אני לא ישלוט בכח הכבידה, אני לא יהי חכמה, ואני לא ינסה להיות יותר טובה. אני ינסה להשתפר, אבל לא ישנה. כי אני זה אני ואולי אני לא מושלמת אבל זאת אני. אז כולם יצעקו ויתחננו, ואני יצעק אל עצמי, יתחנן אל עצמי. אבל הכח ינתוש אותי, ואני שוב יסתגר. שוב יהסס. ושוב יהיה כמעין חידה לא פתורה. אני לא ידע מה טוב ומה רע. ואז אני יבחר בדרך השגויה, יחזור אל עקבותי ויתחיל מההתחלה. ואני יהיה לא בטוחה. עד שאני יהיה גדולה, עד שאני יהיה מסכילה. ואז בא עוד משהוא רע ואני לא מבינה למה הכל קורה רק לי? עשיתי משהוא רע? ואני זועקת לשמים, למרומים. מביטה סביבי באנשים, ומרגישה חסרת אונים. אז אני מחלקת לכולם חיוכים. כי אני רוצה שהעולם יחייך. אז אני מספרת סיפורים מצחיקים, ועושה מעשים טובים, העולם סביבי צבוע בוורוד. אולם אני. אני צבוע בשחור. עניי מזגזגות מאושרות מכל החיוכים, מסתפקות מכל האנשים שכבר לא עצובים. אך אז הן חוזרות לכפות ידיי החלקות. ושוב הן דומעות. הן רק מנסות להיות טובות ואוהבות. אז הן מקוות שהעולם יראה לכולם יותר יפה, וגם א בישבילן העולם יהיה לא מובן. הן מצפות מכולם לחיוכים.


תגובות (7)

הרעיון המרכזי יפה,שתדעי,שהרבה אנשים מאוכזבים מעצמם לפעמים.
אך אני חייבת לתת לך מספר הערות.
את מתחילה את הכל ב"אני ינסה" "אני יהסס" כשפונים בגוף ראשון משתמשים בא' בהתחלה לדוג' "אני אנסה" "אני אהסס"
ובנוסף,היו לך מעט שגיאות כתיב.
אך יש לך פוטנציאל להצליח מאוד,יש לך רעיונות מקסימים וזה קטע קצר ומקסים.

22/12/2015 20:33

    הלוואי ואני ידע לרשום בלי שגיאות

    22/12/2015 23:57

היי שחר! אפשר להעיר לך על משהו? אני חושבת שאם תרדי שורות ולר תכתבי את הכל ביחידה אחת (את מבינה למה אני מתכוונת?) אז יהיה קל יותר לקרוא. גם אני הייתי כותבת ככה פעם עד שמישהו נחמד העיר לי על זה ומאז שיניתי את זה ואני רואה שזה יותר יפב וקל לקרוא…

22/12/2015 21:29

    אוקיי תודה.. אני לפעמים עושה ככה מה שזורם.. תודה

    22/12/2015 23:56

תקראי המון ספרים, זה עוזר

23/12/2015 01:21

אופס, כבר הצעתי את זה ואמרת שזה לא עוזר לך… אז אולי כל פעם שמתקנים לך שגיאה של מילה מסויימת, תנסי לזכור את המילה הזו ספציפית. ככה לפחות תהיינה לך פחות מילים בלי שגיאות. בהצלחה! (אה, וגם אם את כותבת עם שגיאות, זה לא אומר שאת לא כותבת יפה. כי את כותבת מדהים. דגיאות תמיד אפשר לתקן אחר כך…)

23/12/2015 01:23

    ואו.. תודה.. כל הזמן אנשים מתקנים רק מילים מסויימות אני זוכרת

    23/12/2015 16:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך