תגיבו לי ולא לניצן.

אני משנה את כותרת הסיפור שלי ל: חיים קשים… פרק 2

14/07/2011 1051 צפיות 7 תגובות
תגיבו לי ולא לניצן.

… הרופאה ראתה זאת ושלחה אותי לבדיקת דם בקשר צליאק.
מה זה צליאק, אתם שואלים, אז בואו אסביר לכם:
צליאק זוהי מחלה תמידית (לכל החיים) שלמי שיש אותה, אסור לאכול שום מאכל שיש בו גלוטן או שהוכן בסביבה בה היה גלוטן או מאכל בו יש עמילן מעובד ממקור חיטה או ממקור לא ידוע וכו'.
אז התחלתי לומר שהרופאה שלחה אותי לבדיקת דם בקשר לצליאק- כדי לראות אם זוהי הסיבה לכאבי הבטן
החזקים שלי.
הלכתי לאחות, שתעשה לי את הבדיקת דם, שכחתי לציין, אני לא פחדנית.
האחות עשתה לי בדיקת דם והלכנו הביתה.
חיכינו לתשובה מהרופאה וכעבור כמה ימים היא הגיעה: "אכן, לילדתכם יש צליאק…" יותר מזה לא שמעתי…
אוי לי! יש לי צליאק!!! מה אני יעשה? איך אתמודד עם זה???
למה דווקא לי?…
אני עכשיו מעבירה בראשי עוד הפעם את השאלה: מה לעשות? מה לעשות?…
למה זה חייב להיות ככה? למה? למה?…
נורא שנאתי את הרופאה! איך היא יכולה להודיע לי שיש לי צליאק???
שנאתי את כל העולם! איך אפשר לחיות ככה????
כעסתי מאוד. אך מצד שני, כשאני חושבת על זה, גם שמחתי. למה? כי סוף סוף גילו למה יש לי כאבי בטן חזקים. שכחתי לציין, אני נורא רזה ונורא נמוכה יחסית לילדי כיתתי, וזוהי עוד תופעה שנמצאת בגלל צליאק.
שמחתי כי עכשיו סוף סוף אגבה וקצת אשמין ובנוסף כאבי הבטן שלי יינדמו.
אך גם כעסתי מפני שלא ידעתי איך להתמודד עם הצליאק. אצטרך לוותר על כל כך הרבה מאכלים,
על כל כך הרבה ממתקים טעימים…
איך אוכל?
הרבה התלבטויות היו לי בזמן שאמא קיבלה מהרופאה קצת הסברים על הצליאק.
כאשר אמא סיימה לדבר עם הרופאה הלכתי איתה לאנשהו, לא יודעת לאן. נדמה לי שהלכנו לחנות טבע.
איכס! שונאת דברי טבע.
מתברר שהלכנו לדוכן טעימות. מוזר…
היו שם דברים שנראו טעימים ודברים שלא נראו טעימים…
נראה לי, שזהו דוכן למאכלים ללא גלוטן, אבל כנראה שאני טועה, אחרת איך יש כאן כל כך הרבה מאכלים שנראים טעימים?…
אמא נגעה קלות בגבי והעירה אותי מהרהוריי. היא אמרה לי: "רוני, את באה לטעום דברים ללא גלוטן?
הם נראים טעימים, לא?"
שתקתי. אלו דוכנים עם מאכלים ללא גלוטן???? איך זה יכול להיות…? טוב. אטעם כמה מהם. נראה אם הם טעימים או לא. לקחתי מאכל שנראה לי טעים ובפניה של אמא הופיע חיוך. הכנסתי את המאכל לתוך פי והוא היה לי טעים! כן כן! זה היה טעים לאללה. התברר לי שזה בעצם עוגייה ללא גלוטן!
אני לא מאמינה! יש דבר כזה? כנראה שכן….
לקחתי כמה בשקית ועברתי לדבר הבא….

המשך לאחר 3 תגובות טובות!


תגובות (7)

סיפור מקסים,עומר!!!!!!!!
(ניצן)

14/07/2011 15:35

תמשיכיייי זה באמת סיפור מקסים

14/07/2011 18:25

תודה רבה לכן!!!
עוד תגובות!!!

15/07/2011 17:09

הסיפור מאוד יפה וכשאני אוהבת סיפורים אני שונאת שהם קצרים את יכולה בבקשה להאריך את הסיפור זו הערה שלי חוץ מזה הסיפור מקסים…

15/07/2011 22:56

שוקו 6, תודה על ההערה אבל פשוט רציתי שתישארו במתח. אשתדל לעשות פרקים יותר ארוכים ותודה על המחמאה.
גם לכל השאר: תודה שהגבתן, אמשיך עוד היום!

16/07/2011 10:08

בבקשה :)

16/07/2011 15:17

יווווווווו איזה יפה(:

27/07/2011 21:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך