הייתי צריכה קצת לפרוק, אשמח לקרוא תגובות.. (:

אני שונאת……………….!

הייתי צריכה קצת לפרוק, אשמח לקרוא תגובות.. (:

אני שונאת את הרגליים שלי, אני חושבת שהן עקומות ורזות מידיי בלי שום צורה.
אני שונאת את הגובה שלי, אני חושבת שאני לא מספיק גבוהה.
אני שונאת את איך שג'ינסים נראים עליי, כי תמיד בחלק התחתון של הרגליים שלי הג'ינסים נראים עליי גדולים מידיי.
אני שונאת את השפתיים שלי, הן דקות מידיי ולא עבות ויפות.
אני שונאת את הצבע עור שלי, רק בקיץ הוא יפה, בחורף אני נהיית יותר לבנה מהתחת שלי.
אני שונאת את השיער שלי, כי הוא לא מספיק ארוך וגם על הצבע שלו אני בכלל לא מתה.
אני שונאת את הידיים שלי, הן רזות מידיי ואני לא מצליחה להשמין אותם.
אני שונאת את המשקל שלי, אני חושבת שאני רזה מידיי.
אני שונאת את החצ'קונים שיש לי, שאף פעם לא נעלמים לגמרי.
אני שונאת את זה שאני כל כך אובססיבית בלהוריד שיערות ואני לא מסוגלת לראות אפילו שערה אחת על הגוף שלי.
אני שונאת את זה שעוד מעט יום האהבה, ואין לי מישהו ליום האהבה וגם אף פעם לא היה לי.
אני שונאת את זה שאני לא מסוגלת להיות הבן אדם שאני רואה את עצמי.
אני שונאת את זה שבחיים לא התנשקתי, ובחיים לא היה לי חבר ושום דבר כזה.
אני שונאת את איך שאנשים מתייחסים אליי, ושאני לא מצליחה לשנות את זה.
אני שונאת את זה שמיום ליום אני נהיית יותר ויותר חלשה נפשית.
אני שונאת את התחת שלי, כן, מצחיק. רק לא אותי. אני חושבת ועוד כמה כבר אמרו לי ' חסרת תחת ' ממש מעודד, נכון? (;
אני שונאת את הגב שלי, כי הוא סתם רזה ומכוער, אני רוצה שהוא יהיה מחוטב כזה ויפה, לא כמו איזה מקל.
אני שונאת את האצבעות שלי ברגליים, כי הן יותר מידיי ארוכות.
אני שונאת את זה שכל הזמן יש לי בעיות בחיים, בעיות ששוברות אותי לגמרי.
אני שונאת את זה שאני לא מספיק טובה במתמטיקה, ובגלל זה אני צריכה מורה פרטי ולהתמיד ולהשקיע.
אני שונאת את זה שאני אמריקאית וב5 יחידות אנגלית אבל יש לי ציונים של 70+ שזה גרוע מאוד, במיוחד למישהי אמריקאית.
אני שונאת את זה שיש לי עיניים חומות, ולא עיניים ירוקות או כחולות.
אני שונאת שאני לא יפה כמו בר רפאלי, למרות שזאת סיבה טיפשית, ככה אני חושבת.
אני שונאת את זה שאני לא מחכה ליומולדת 15 שלי, בגלל שאני מפחדת שלא יעשו לי כלום.
אני שונאת את זה שאני נחשבת לכלומיניקית, למן בדיחה כזאת בשכבה שלי. למרות שאני בכלל כזאת.
אני שונאת את זה שסבא שלי חולה פרקינסון, ולא, זה לא רק הרעידות בידיים. זה הרבה יותר. ואני שונאת את זה, אני שונאת שרע לו וקשה לו לפעמים.
אני שונאת את זה שסבתא שלי מצד אבא כבר לא בחיים, ושאין לי שום זיכרון ממנה. כי פעם אחרונה שהייתה איתה הייתה כשהייתי בת שנה, ואני לא זוכרת משם כלום. אני שונאת את זה שאין לי זכרונות איתה, ופספסתי אישה כזאת מדהימה.
אני שונאת את זה שאני לא חכמה מספיק, לפחות לא כמו שאני חושבת.
אני שונאת את זה שבסופו של דבר כולם יצחקו עליי, לא משנה מה אני יעשה.
אני שונאת את זה שמילדה שלא אכפת לה מה חושבים עליה, כבר נהיה לי מאוד חשוב מה חושבים עליי.
אני שונאת את הגוף שלי, שונאת.
אני שונאת את זה שאין הרבה בנים ש"רודפים" "מחזרים" "רוצים" אותי. תקראו לזה איך שאתן רוצות.
אני שונאת את זה שידידים אפעם לא מחבקים אותי, כי אני כאילו מרתיעה אותם.
אני שונאת את זה שלפעמים אני לא מסוגלת לדברים שאני מתה ומדמיינת את עצמי עושה.
אני שונאת את זה שאני כבר כמעט שנה כבר בקטע רצוף בחדר כושר ואני עדיין לא רואה שום תוצאות או שינויים.
אני שונאת את זה שכל החברות האמיתיות שגיליתי בכלל לא גרות בעיר שלי. אחת בגדרה, אחת בגבעתיים והאחרונה גרה בעיר שלי אבל בפנימייה.
אני שונאת את זה שלא משנה מה אני יעשה, יצחקו.
אני שונאת את זה שאני לא מעיזה דברים שאני מדמיינת את עצמי עושה.
אני שונאת את עצמי. פשוט שונאת.


תגובות (7)

אוי…
אני חושבת שאת צריכה לחפש את הדברים הטובים בחיים ושתדעי
שכל דבר שמתרגלים מצליחים בו
ובקשר לאיך שאת נראית.
כל מה שאמרת היה נכון גם לגבי
אני רזה מאוד יש לי גב של שלד אבל עדיף להיות רזה מאשר להיות שמנה מאוד
וגם אני בתהליכי השמנה עכשיו
אז יש לך עם מי להיות….

09/02/2014 11:43

אל תשנאי את עצמך!! אני חושבת שאת מושלמת!! :) יש לך סיפור מהמם ואת ממש מוכשרת !! ואם הילדים בשכבה שלך לא רואים את זה אז זאת בעיה שלהם!!!!! הם סתם מטומטמים..את חייבת להאמין בעצמך!! ❤❤❤❤

09/02/2014 11:45

חחחחח יש שיטה אחת פשוט לצאת מבסאה לצחוק לשמוח ולא לחשוב כול הזמן אלא לחיות את הרגע וזה טמטום!!! אם את באמת רוצה לעשות שינוי תתאמצי יותר (למשל בחדר כושר תוצאי מעצמך יותר ותהי שם יותר זמן) ותפסיקי לשנוא את עצמך אם את שונאת משהו פשוט תשני אותו…

09/02/2014 11:48

תחפשי את הדברים הטובים בחיים! אל תחשבי על מה שאת לא אוהבת בך! תחשבי על הדברים הטובים בך! אם תחשבי בצורה כזו את רק תורידי את עצמך למטה!

09/02/2014 11:51

את צריכה לחפש את הדברים הטובים שבך (אני בטוחה שתמצאי רשימה מלאה כמו שעשית פה) ואם לא רואים את זה אז יש להם בעיה .
את חייבת להאמין בעצמך המוטו שלי לחיים זה:מחשבה יוצרת מציאות.
מה שתחשבי זה מה שיהיה תנסי לחשוב טוב ולא לחשוב רע,ותראי איך הכל ישתנה .
(וגם אני אמריקאית והציונים לא בשמים זה בסדר ;) )

09/02/2014 12:11

תקשיבי אני מזדהה עם יותר מחצי מהדברים שכתבת פה, הדבר היחידי שעשיתי בשביל לטפל בזה, ואני יודעת שזה קשה תאמיני לי, זה פשוט לנסות לשים זין על כל אחד ואחד כי מי הם שיגידו לי מה לעשות? מי הם שיגידו לי איך להתלבש ואיך להיראות? אז תקשיבי תנסי לפחות רק להפגין ביטחון מבחוץ אפילו שזה קשה , לא חייב שיהיה ביטחון מבפנים, ככה אני בדיוק, מראה דברים שאני לא, וככה לא רואים אותי בתור מישהי חלשה. אני לא רואה את עצמי בתור מישהי מכוערת ממש לא ויש שאומרים שאני בין הכי יפות בבית ספר, אבל תמיד יש את הנפילית ביטחון האלה ולדעתי, אני לא הכי יפה בעולם בטח שלא בר רפאלי, וכל אחד צריך להודות על מה שיש לו כי צריך לזכור שיש אנשים במצב גרוע הרבה יותר… גם אני עצבנית על כל דבר שלא מושלם בי אבל תופתעי אין בן אדם אחד שהוא מושלם לגמרי בכל העולם, אז קחי הכל חיובי, ומבחינתך כולם יכולים לזנק לך, זה הכל, סליחה על החפירה ומקווה שעזרתי (:

09/02/2014 13:29

היי, אני ממליצה לך לקרוא את הפוסטים שלי מלפני שנה ולהבין איך הייתי בדיוק כמוך, ואפילו גרוע יותר. כיום אני מרגישה יותר טוב עם עצמי. את יודעת למה? בגלל שכל פעם דאגו להקניט אותי ולפגוע בי. מתישהו הבנתי שלא צריך לתת לאנשים קטנים לפגוע בך!
אין לך מה לשנוא בך, אני בטוחה שאת יפהפייה. ואם תמשיכי בדרך של לשנוא את כל מה שבך לא תגיעי לשום מקום! אני בטוחה שיש משהו אחד אצלך שאת לפחות אוהבת. ואם את צריכה עזרה אני תמיד פה(:

09/02/2014 14:46
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך