אני

nameless500 13/10/2014 672 צפיות 10 תגובות

הסיפור שלי סופר יותר פעמים משנכתב. אני תאוריה מהלכת, אגדה. אני לא אומרת לכם את השם שלי לא כי אינני רוצה, כי אין ביכולתי זמן אינסופי. יש לי שמות רבים, שמות שיגרמו לאומות שלמות לאבד את נפשותיהן מפחד, יש לי שמות שלא נאמרו על שפתיים אנושיות מעולם, שמות של אלים, מלאכים, דברים אפלים שלא קיימים בדעותיכם. אני חזקה יותר מכל נשיא שהיה אי פעם. אני חזקה יותר מכל צבאות העולם ביחד. אני עשירה יותר ממלכת אנגליה עצמה. אני יודעת שפות כמו שאני יודעת ללכת-הרבה. טיילתי בכל העולם במשך זמן רב לבד, ראיתי אמפיריות עולות ונופלות, ראיתי שפות נעלמות ואחרות נולדות. ראיתי אנשים חיים, מתים ונולדים שוב. ראיתי את פלאי העולם היפים ביותר. הייתי במקומות שנפש חיה לא דרכה בה. בכל העולם מכירים אותי בחלק אני ידועה כשדה אפלה מן החלק הכי עמוק בשאול, בחלק מכירים אותי כמלאך שנפל מגן עדן, אני מוכרת גם בתור הצאצא של לילית. במשך זמן רב ניסיתי לחייך לעולם אפל, כל מקום שנפגשתי עם צאצאי אדם וחווה הפנו לי את העורף, רדפו, צדו אותי. אתם שתקראו את סיפורי יכול להיות שלא תאמינו לי, וזה לא ממש אכפת לי אני לא כותבת כדי לקבל הכרה, חמלה, אהבה ממכם. אני כותבת ממטרה אחת ויחידה לספר את סיפורי החלק הטהור והאמת המוחלטת שלא נכתבה עד היום באף מקום, העותק היחיד שלא אעיף לרוח בסופו ולא אשרוף אותו עד אפר. מילים אלה יכולות לשים אותי בסכנה ממשית. לאלה שכן יקראו בעתיד אני רוצה להבטיח, עשיתי דברים רעים מאוד וטובים מאוד בכולם רדפתי אחר הצדק ואחרי הדבר הנכון, רדפתי אחרי החלום ואני לא מצטערת על כלום לא על חטאי הרבים לא על עוונתי ולא על האושר העילאי שחיזר אחרי וגרם לי לאבד את עצמי לאפלה. היו בטוחים שאני חיה זמן רב כדי להעריך את נפש החיה באשר היא ואת הזוהר הטהור שהיא מביאה, אבל באור חייב להיות חושך. אני אפלה, חשוכה אך גם בי יש טיפת אור. אז שאתם קוראים את סיפורי חישבו לכם " לא כל החושך אפל ולא כל המואר טהור וצודק".


תגובות (10)

אהבתי, ספור מיוחד וכתוב באופן טוב. יש שימוש במילים בשפה גבוה יותר, שזה ממש טוב. היו כמה מקומות שכדאי להוסיף בהם פסיק, כמו "רדפתי אחרי החלום ואני לא מצטערת על כלום לא על חטאי הרבים לא על עוונותי ולא על האושר.."->"רדפתי אחר החלום ואני לא מצטערת על כלום, לא על חטאי הרבים, לא על עוונותי ולא.." (זו מאין רשימה של דברים שהיא לא מצטערת עליהם, אז צריכים להיות פסיקים בין הדברים), והיו עוד כמה מקומות כאלה, אבל נו, זה עניין קטן.

13/10/2014 17:04

    גבוהה יותר*

    13/10/2014 17:06

אני מודה לך :)

13/10/2014 17:40

כפיים!! זה ממש טוב!! לא יכולה לחכות!!
שורה 18 מכם* למען מטרה* זה הכל!!! לא מצאתי שום דבר אחר, ותאמיני לי, ניסיתי. אני מקנאה:(

13/10/2014 18:05

אני ממשיכה עכשיו

13/10/2014 18:08

וואו! ממש יפה!

13/10/2014 21:00

ממש ממש יפה!
אני מסכימה עם שיניגמי וזואי אנג'ל. יש כמה טעויות שכדאי לתקן. הלכתי לקרוא את ההמשך

13/10/2014 22:20

וואו!
זה היה הכי יפה שאי פעם קראתי ממש יפיפה!
פעם אהבתי מונולוגים אבל בזכות זה אני אוהב אולי מחדש
יפה מאוד!

13/10/2014 22:40

    אני שמחה תודהההה
    כל דבר שאני כותבת הוא אמת

    13/10/2014 22:43
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך