אנשים אומרים

sunlight 15/09/2017 626 צפיות אין תגובות

אנשים אמרו לי הרבה דברים.
אנשים אמרו לי שאני רגישה מידי. הם אמרו שאני תינוקת וילדותית. הם אמרו שאני לא יודעת להבחין בין סיטואציות חברתיות. הם אמרו שאני חנונית. שאני צריכה לקחת כדורים פסיכיאטרים. אנשים אמרו לי שאני חרא של בן אדם. שאני צינית מידי. הם אמרו שאני לא מתחשבת באחרים. שאני צריכה לעזור יותר בבית. להיות אחות יותר טובה. הם אמרו שבחיים לא יהיה לי חבר. שמבינים למה אני רבה עם אנשים. אנשים אמרו שאני נמוכה וקטנה. הם אמרו שאני בחיים לא אהיה מלכת היופי. היו כאלה שקראו לי מכוערת. אנשים אמרו לי שאני משעממת. שאני חושבת שאני הכי טובה וששום דבר לא יצא ממני. אנשים אמרו לי שאני חופרת. אנשים אמרו לי שאני תחרותית. אנשים אמרו לי הרבה דברים. דברים שאולי שכחתי לכתוב.
היו כאלה אחרים. הם אמרו שיש לי עיניים יפיפיות ושאפשר לראות טוב לב בהן. הם אמרו שאני מצחיקה וחברותית. רגישה נותנת ועוזרת. הם אמרו שאני יצירתית.
כל כך הרבה תיאורים רעים וכל כך מעט תיאורים טובים.
תיאורים רעים לאנשים אין בעיה לזרוק. כל אחד מסיבותיו הוא. קל לכאוס על בן אדם או להשניא אותו על עצמך. אף פעם בגלל זה לא תדע אם הם אמתיים או לא.
לעומת זאת אנשים יהיה קשה להגיד לך משהו טוב אבל לפחות תדע שהוא יהיה אמיתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך