כן הקטע שהיא מגיע לבית חולים לחולי נפש , שיש שם כל מיני בעיות , על תחשבו שמי שהיה שם הוא חולה נפש , מי שהיה שם צריך עזרה ! אני הייתי שם וזה מקום נחמד( :
על זה בהמשך

אף אחד לא זקוק לי יותר-פרק 4..

07/10/2012 659 צפיות 3 תגובות
כן הקטע שהיא מגיע לבית חולים לחולי נפש , שיש שם כל מיני בעיות , על תחשבו שמי שהיה שם הוא חולה נפש , מי שהיה שם צריך עזרה ! אני הייתי שם וזה מקום נחמד( :
על זה בהמשך

מושיטה את היד לעבר ה-סכין הזאת , היא מחליטה לעשות את זה , וחתך ועוד חתך ועוד חתך , המיים אדומים , הכאב צועק מהנשמה , הבכי מתגבר , היא זורקת תסכין המלוכלכת בצעקה של "למה זה מגיע לי , ה' תיקח אותי ה' תיקח אותי !! " , היא מחליטה להירגע , הולכת למיטה ושוכבת לישון , ושוב הסיוטים תוקפים אותה שוב היא רואה אותם , את הצרחות האלה , את החיוכים השמחים שלהם ואת הצחוק הקרב עלייה , זה בלתי נסבל היא צועקת וקמה מהשיינה , פתאום דפיקות בדלת היא שומעת , "מיזה" ? צועקת מרחוק, זאת אמא אלין , "אמא חזרת מוקדם מהעבודה? " כן " , אלין רצה החביא את הסכין ופתחה את הדלת לאמא , היי אמא , טוב אני צריכה ללכת ישלי שיעורים " חכי רגע אלין אנחנו צריכות לדבר" , לא עכשיו " רצה לחדר במהירות , אמא היתייאשה ואמרה טוב כנרא שזה לא יום המזל שלי , אמא אני הולכת לישון נדבר מחר , אלין ניסתה להירדם , ולא הצליחה , עברה שעה ועוד שעה , אבל היא רק חשבה , אמא נכנסה לחדר "אלין קדימה לבית ספר" מההההההה ? כבר בוקר " ? אווי לא , אלין היתלבשה במהירות ורצה לבית ספר , הייתה עייפה כל הדרך , והינה עוד יום מיותר הצלצול הזה שמזכיר לה ת'כאב שהיא עוברת בכיתה , והמחשבות של "למה לא הצליח לי אתמול" ? , הינה הצלצול ואלין נדהמת מאוד , פתאום היועצת נכנסת לכיתה ושואלת "איפה אלין" ? הינה אני" , בואי איתי חמודה" אומרת היועצת , אווקי" , אלין קמה והלכה , כל הדרך היועצת שאלה אותה "אך הולך לך בכיתה" ? אך בבית ספר? " , הם הגיעו לחדר של היועצת , והיא שאלה את אלין מה היא עשתה אתמול אחרי בית ספר?" אלין הישתתקה ופרצה בבכי , היועצת אמרה זה בסדר אני יודעת הכל , אני יודעת שאת חותכת את עצמך , אני יודעת שמציקים לך , ואני יודעת שנאנסת , " אלין הייתה בשוק , הראתה ליועצת תחתכים , והיתקדמה בשיחה , החליטה לספר לה הכל , כל מה שקורה לה , כל מה שהיא עשתה , היועצת הבינה שמדובר במשהו ממש קשה וחמור , היתקשרה לאמא של אלין "מייטל , תוכלי להגיע לבית הספר? " אני ואלין צריכות לדבר איתך " אמא שלה לא חשבה פעמיים , תוך חמש דקות הייתה שם , היועצת סיפרה הכל , וביקשה שתיקח את אלין לרופא פסיכיאטרי כדי שיבדוק עם היא מסוכנת לעצמה ועם היא צריכה טיפול " , אלין בהתחלה לא רצתה אבל אחרי זה הלכה, והינה הם במיון של הבית חולים , וקוראים בשמם , אלין לחדר הפסיכיאטרית" , אלין הלכה , הפסיכיאטרית שאלה אותה שאלות כמו "את רוצה למות ? " את מתכננת לעשות לעצמך משו" ? אלין הופתעה מהשאלות וללא היסוס אמרה כן ! , נמאס לי , הרופאה היסתכלה בפרצוף נואש ואמרה כנרא שנצטרך לאשפז אותך כדי שלא תתאבדי" , אלין פרצה בבכי ואמרה לא , הפסיכיאטרית מילתה תפסים ואמרה לאמא לכחת אותה "למרכז לבריאות הנפש , הבית חולים הפסיכיאטרי" כדי ששם היא תקבל עזרה , ויבדקו עם היא צריכה אישפוז , אלין הגיע לשם , כשהיא נכנסה היא שמעה רק צעקות ו –


תגובות (3)

אני משתתפת בצערך :( ובאמת שלא נעים את ילדה תמימה ונחמדה עם לב טוב וזה לא מגיע לך אני מאחלת לך רק טוב ואושר בכל חייך

08/10/2012 12:08

ברוכה המצטרפת לאתר "סיפורים" כבר הצלחת לכתוב 6 סיפורים כל הכבוד לך.

אני בטוחה שאת כבר מרגישה טוב יותר ועובדה כי בא לך לכתוב סיפורים – תכתבי ותביאי לידי ביטוי את כל מה שאת חשה בתוך הלב פנימה !

ממני באהבה בקי ♥♥♥

08/10/2012 12:18

תוודה בקי ואנימה .
ואנימה מחר יעלה עוד פרק( :

08/10/2012 14:25
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך