אף אחד לא זקוק לי יותר-פרק 5..

08/10/2012 805 צפיות 3 תגובות

היא שמעה רק צעקות ו- ראתה חדרי קשירות , חדרי בידוד , ורופאים רצים ממקום למקום , והינה המנהל של המוסד לבריאות הנפש , והפסיכיאטר המחוזי באים , אלין מפוחדת , ובוכה , היא יודעתמה הולך לקרות "שלום את אלין וזאת אמא שלך" ? שאל הפסיכיאטר , "כן" ענתה בקל רדוד ומלא בבכי , אוקיי , אלין בואי איתנו , ואחרי זה נדבר גם עם אמא , אלין הלכה כולה רועדת בוכה ומגמגת, היא נכנסה לחדר מפחיד, בתוך מחלקה שהיה כתוב עלייה "נוער בסיכון ומצוקה", היא שמעה צעקות של ילדים שקושרים אותם , סתם כי הם ניסו למות , ראו בנות אנורקסיות שנותנים להם כדורים פסיכיאטרים , היא הבינה שזה הסוף שלה , הרופא התחיל לדבר איתה , ולשאול אותה מה הציפיות שלה מהאשפוז , ולמה היא פוגעת בעצמה ? " אלין ענתה בגימגום כ.כ.כ.כ.ייי , וסיפרה על כל מה שעברה , הרופא היה בשוק "כנרא שאת זקוק לאשפוז , אנחנו רק נעזור לך פה , תקבלי את הטיפול שלך , ותהיה יכולה לחזור לבית הספר , "לכי תקראי לאמא" , אלין ברחה מהחדר בבכי , אמא הרופא קורא לך , "מיטל , אנחנו צריכים לאשפז את אלין" , לפי מה שהיא אומרת , היא עברה דברים לא נעימים , ויש חשש לפגיעה עצמית מתמשכת" , אנחנו לא לוכחים אחריות על אף אחד לכן נצטרך לאשפז אותה" , אני סומכת עלייך ד"ר , שתעשה כל מה שצריך כדי לעזור לבת שלי , וגם עם זה אישפוז , אלין צעקה אמא שלה " , הולכים לכחת את הדברים שלך מהבית , וחוזרים לכאן , אלין הלכה בהליכה איטית ואמרה "למה אני צריכה את זה" ?, "רע לי , זה לא שאני חולה , ובגלל זה פגעתי בעצמי , לא אני לא " , אלין הגיעה שוב לבית החולים למחלות נפש , ונכנסה למחלקה , כולם היסתכלו עלייה מוזר , כאילו היא לא מהעולם שלהם כבר , הרופאים קיבלו אותה יפה , היא עברה שלל בדיקות , וקיבלה כדורים רפואיים נגד דיכאון כבד , והינה היא נכנסת לחדר שלה, ואיתה שתי שותפות לחדר, אחת סובלת מאנורקסיה , והשניה חושבת שהיא יכולה לחזות את העתיד חושבת שהיא מישהי מפורסמת אבל היא לא , אלין באישפוז , ועוברים כמה ימים , היא מחליטה שנמאס לה והיא רוצה לברוח משם , היה הזמן שלכם ללכת לבית הספר הטיפולי שנמצא באישפוז, ומתי שהם יצאו מהמחלקה היא התחילה לרוץ , הרופאה ראה , מהר "ד"ר אלין בורחת , תסגרו את כל השערים צעק הרופאה" , לאן את הולכת תפס אותה הרופא , אני רק רוצה להיות ילדה רגילה כמו כולם " את כבר לא ילדה רגילה , את כבר ילדה מיוחדת , את נחשבת אובדנית אמר הרופא, כולם ללכת לבית ספר , אלין תצטרף , קדימה אלין אמר הרופא ולכח אותה לחדר הקשירה , כדי שתהיה קשורה בזמן שתחשוב על מה שהיא עשתה .


תגובות (3)

חרא רופא וזה נשמע כמו גיהנום
אני ממש מצטערת שהיית צריכה לעבור את זה :(
העיקר את יצאת מהגיהנום הזה אני מקווה שתוציא את הפרק בקרוב,
אנימה

09/10/2012 01:14

כן מחר יבוא פרק (:

09/10/2012 11:04

(:

09/10/2012 12:37
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך